thumbnail

Wednesday, November 13, 2013

WW : Ala Domok..Domok!





Layannnn dulu mok mok ni ye..
Kami berada di majlis konvo tadika abang Syahmi pagi ni, nanti aku BW eh :)


nota kaki : kerlassss...tadika skrg pun ade konvo..mama dulu tak konvo pun sebab lari dari tadika mase umur 6 tahun!hahahahaha...


31 comments:

AmyZana said...

comelnya XD

pena rozie said...

Hahahaha.... Rindu mase tadika....

asyifa mustaffa said...

Skrng ni..klau tadika x buat mjlis konvo...da rasa cam plik pula...

Hai domok..! Cute la dia....;-)

Wak Gelas said...

abang syahmi tu dapat trofi pelajar cemerlang takks.,ahhKs

Dee said...

ok..kalau lepas ni ada anak awak yg lari dari tadika..bolehlah tau ikut sapa..hahaha..

Amy said...

Budak domok ikut tak pegi majlis konvo abang?

jeBateja said...

comei nya anak hang.....mcm si jebat masa baby....

Nurzakiah Hanum said...

tomei2

Fiza Rahman said...

Badan berketak. Tu...stokin tu cabut sendiri ker:-)

Tolong gomolkan dak domok ni utk daku yer. Geram nengok ☺

ZazaMyMoon said...

hahaha aku bila tgk gmbr si domok comel ni mesti nak gelak sbb stokin dia nak tercabut tu.. rasa nak gigit je lengan dia tu :p

Eye_nee said...

bertuah punya budak..ko lari dari tadika sis...ish ish ish...hai lah si domok..bila lah boleh jumpa secara siaran langsung nehhh....

Bin Muhammad said...

Masa kecil nilah nak geram2... Comel sungguh si Domok!

Ratu Hatiku said...

Alahai...semangatnya dia..

~AmyLiana86~ said...

ala bambamnyer..comel..dah mcm adam da bambam..hehe

Qhaifa Nur said...

tengoklah Afnan 5 thn konvo kat PWTC....dasyat tadika sekarang

faraherda.razalan said...

Ewah! Ramai lak yg tayang anak2 ye? Geram sbb cuma dpt tgk kat skrin monitor ni je. Tak ley nak gomol! Haihlah!!!!!!!!!!!!!

Mimi Azirah said...

ya Allah bam bam nya diaa

Mia Kassim said...

Budak domok yang comel.....hehe

diana said...

minggu ni minggu konvo je..jheheh

Bitt (double IS) said...

khenn...hehehhe si domok dah susu ke hehhehe

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

geramnya tgk dak domok comel nie...hehe

Aziela said...

Mak oii...berketul2. Geget kangggg.

Masa Adam konvo umur 6 tahun, akak siap amik photographer lagi dikkk...hahahahhaha

che mid said...

Amboi sedap sangat le masuk tangan dalam mulut tu...budak baik ni..tak mau nangis selalu k..

ros_reeza said...

comel..comel..
ha?. lari dari tadika. hikhik

eB said...

cute... bila kita nk jumpa nih? hu3

Hanis Azla said...

As-salam izwa..

ala tomei2..

Puan Awin said...

bambamnya pipi dia....

Umi Qi said...

Omey yer domok2 mama nih...geram umi Qi tgk heheheh

Cik Puan Rara said...

tangan mst terkeluar eh.hehe

Kesuma Angsana said...

comel sgt2 ni !

QasehnyaRania said...

alahai bam bamnya pipi anak sis ni
tau tak pa i dulu amik sijil cam tu je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang