thumbnail

Wednesday, November 27, 2013

WW : .....



Lokasi : dari atas AKLEH


nota kaki : ade yg salah faham dgn entry lepas..mmg abah lelaki no.1 dihati tetapi incik eady adalah Kapten & pemberi arahan maka termaktub dgn dia aku wajib menurut perintah..PAHAM?

26 comments:

Eye_nee said...

Asal saja kamu tahu siapa lelaki yg lebih berhak selepas status diri berubah..1 2 3 is just a number kan...bg yg tak faham abaikan jer lah sis...buat pening kepala memikirkan...

Mas Zull said...

assalamualaikum izwa...cantik gambar pemandangan tu...:)

HeNRieTTa JoSe said...

Pelangi...blom pernah berkesempatan nk capture picta pelangi..

ZazaMyMoon said...

sempat lagi capture rainbow kau yer.. hahah

PearlVelvet SueQys said...

Saya Singgah dtg & membaca hari ini !

adyna said...

Dh kwin mmg suami yg kite ikt perintah ;) , TP still hormat bapa kan

faraherda.razalan said...

Alamak! Kita ke tu? Heheheh...sori Izwa.

Fiza Rahman said...

Santeknya pelangi. Suka tgk pelangi :-)

Kakzakie said...

Wahhh... ada pelangi lagi. Hati sedang berbunga gembiralah tu:)

LYAfrina said...

cantiknyer.
mmg susah nak capture pic pelangi ni..

lya faham maksud tu..
apa2 pon tmpat ayah tiada galang gantinya...

Aida Salleh said...

ada yang salah faham? ishhh ada saje lah diorg ni kan? takpelah yg penting u tau meletakkan mereka ditempat yang betul tanpa mengira nombornya...

Aida Salleh said...

ada yang salah faham? ishhh ada saje lah diorg ni kan? takpelah yg penting u tau meletakkan mereka ditempat yang betul tanpa mengira nombornya...

Qhaifa Nur said...

tunjuk pelangi kat anak2..dok pandang ke lain...atas sana ha..ha..cantiklah

sal ya said...

dah lama tak ke sini...

pena rozie said...

Gua kat kedah. Tp lupe name die....

Aziela said...

La...ada juga yang tak paham ke? Aduhai....

Kesuma Angsana said...

Ok, KA faham... sempat lagi snap pic ni yer !

PinKy MoMMa said...

ai ai kapten hahaha..cantiknyer pelangi..ingatkan mu duk dalam kete mu tido mek ekekeke

HeNRieTTa JoSe said...

PS...klu btul berminat dengan voucher tu, tunggu entry rietta esok yea...

Wak Gelas said...

gmbr pelangi tu memey chantek makk.,ahHKs

::EIDA:: said...

cantiknya pelangiiiiiiiiiiii

Daddy Ziyyad said...

berbakat ni!!sila beli DSLR kalau belom beli...hahaha

Nora Karim said...

subhanallah... cantiknya...

Kira Sakura said...

kat ujung pelangi tue ada harta karun!!!!! hihihihi selalu ingt ayat nie tiap kali tgk pelangi

Pha Is said...

pelangi...

QasehnyaRania said...

cntik.dh lama tk nengok pelangi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang