thumbnail

Friday, December 20, 2013

Comel vs Super Comel


Selfie itu sangat best..ha..ha..ha..*pitam*

Ko mampu puji diri sendiri comel?Haaaa..aku mampu sebab sape lagi nak puji kalau tak diri sendiri..ye dak? :)

Syakirah demok hari ni dah 5 bln tapi dia tak sihat dah 3 hari..selsema & batuk sikit..so memang peluang maktok la nak cari alasan suruh tinggalkan dia kat rumah T___T
Ye la mak tok amik la budak nie..serius cakap..aku hanya dapat dia biler dia nak susu jek selebih dari tu maktok je pegang dia..

BTW..ni je shawl yang aku ade MAKNA nyer hari ni kene pegi beli yang lain la kan..kan..kan?


nota kaki : alhamdulillah hari ni dah jumaat!Legaaaaa...sebab tak sabar nak cuti..

32 comments:

ieda immi said...

sekejap je dah 5 bulan .. rasa macam baru lahir aje ;)

Nurzakiah Hanum said...

cepatnya dah 5 bulan

Fiza Rahman said...

Dak domok ejek sapa tu. Kejap jer erk dah 5 bulan.

Betul tu, sapa lagi nak puji klo bukan diri sendiri ☺

NinaAz said...

happy 5months! hehehee

Aziela said...

Puji kalau betul, takder saper nak marah kan... Memang comellll...hehehehe. Lagi geram nengok budak kecit tu...

Zura@Iwan said...

Asslm..
salam singgah pagi..
thks follow blog kita..

awk dan syakirah sama2 comel..:)

♥ Wina ♥ said...

homei homeiii sangat! :)

ZazaMyMoon said...

yer lah yer lah aku puji lah kauuu.. Yer kau memang comel.. pfffftttt hahaha

ayat last yang tak menahan tu.. asek ingat bercuti je kau kannn Izwa.. hahahahaha

Cho Zila said...

memang comellertu... akak pun suka shawl tapi tak berapa nak jadi cam orang lain pakai..

Eye_nee said...

dua dua super comel lah....dah 5 bulan si comel tu...cepatnya masa berlalu...

Kakzakie said...

Apa pun tak boleh lawan Syakira yg lagi comel hihi... jgn marahlah..

Kakak geram tengok anak dara satu ni yg dah pandai mesra kamera:)

asyifa mustaffa said...

kejap je da besar si kecik nih!

aizamia3 said...

nampak seksi dengan lidah dia tu.. hehehe..
moga dak Syakirah cepat sembuh hendakNYA..

Fizalinolie said...

Tak terasa dah 5 bulan dah si kecik ni. Copy paste muka ibunya. Hehe...

- dieyana - said...

comel-apa lagi? jom kita beli shawl banyak2...kihkihk

wahida said...

dua2 pun mmg comel!!
borong shawl nok...jangan tak borong...

msredcheesecake said...

rajin selfie pepagi..hhee, syakirah sgt chumelss...

Sobri Yaacob said...

mesti ni cucu kesayangan maktok kan :) he.he.. untung..

Mia Kassim said...

mari memuji diri sendiri.....hehehe

Dee said...

alolo..kesayangan maktok ye..takpelah..kasi chance lah maktok manja2 ngan dia..

dee suka shawl..sbb selalu dpt beli yg murah RM5 je..hehehe..

Kesuma Angsana said...

apapun both cute lah !

wantie said...

sejibik ko..shomel shomel..

mizz miaizzati said...

comeynyeee babyyy..mak nye pon comeyyy

mrs Fiza said...

mak dia dh kuwus..jap je irneena 5 bulan ..rsa bru lg kuar ritu kan..hehe

sal ya said...

anak sy pn batuk tak habis2.

~Beb~ said...

Haha xpe.. Ade betulnya pe.. Due2 omei!

maszmadi said...

eeeee dah 5 bulan dah dia yerk... sekejap jerk..

erm,
izwa comel, syakirah comel..
syahmi comel, sufiya comel, eddy pon comel jugak.....
hehe

Hanis Azla said...

As-salam izwa..

si demok mmg bertambah2 comel.. mamanya pulak makin comel dengan selendang tu.. mmg muka izwa sesuai pakai shawl.. so bolehlah menambal koleksi shawl tu..

lieyalatif said...

cute!

ros_reeza said...

hihi.. tak mampu kak, nak uji diri sendiri .. hihihi..
selamat bercuti kak :)

Umi Qi said...

Akak comel...baby sgt comelll...anugerah Allah...umi Qi pun suka selfie kak oiii hahha habit

Pha Is said...

salam jumaat..(walaupun dah jumaat yg lain..) hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang