thumbnail

Monday, January 20, 2014

Isnin?



Isnin ke?okey...
Jom setelkan kerja setelah 4 hari cuti, kerja menimbun kang tak berkat pulak..
Kejap lagi aku BW okey..


nota kaki : ingat senang ke nak cari mood isnin?ha..ha..ha..

27 comments:

Kakcik said...

Mak rasa macam nak balik tido je...:)

Fiza Rahman said...

Kemengantukan pagi nih.

Pandai posing memasing. Geram dgn dak domok tu.

Mila Ahmad said...

Sukanya tengok tiga beradik ni...

Mas Zull said...

assalamualaikum izwa...betul la nak cari mood hari isnin ni mmg susah lg pula suasana lembab jer hari ni...:)

HeNRieTTa JoSe said...

Amboi yg tgh tu....comeinye...sengih aje yea adik...

haidar abdullah said...

Isnin??? Haku masih lg cutiiiiii. Mungkin esk jd tuesday blues :(

Nieyl said...

keje..keje... :)
hepi working k kak :)

ZazaMyMoon said...

senin lah senah oiii.. ko ingat harini hari ahad ke?? muahahaha
eh aku suka lah tgk anak2 ko. bila bergambar happy go lucky je muka sorang2.. rasa nak gigit je :D

SYANI said...

Hari Isnin memang mood ke laut la..

Pandai si kecik tu posing ye..

cheqna said...

dak domok memang ikut perangai mama yang suka posing dan menyengeh..=)

Cho Zila said...

alolo yang keciktu memang suka posing macam mama dia ... comelnyer tiga2pun... salam isnin yang ceria...

Kakzakie said...

Heee.... adik dah makin mesra kamera. Tengoklah siapa punya senyum paling lebar?

aizamia3 said...

yang tengah tu sangat2lah cerianya.. suka tengok.. ;)

Eye_nee said...

Si budak demok kat tengah2 tu muka mcm mintak kena gomol kasi nangis jer....gerammmmnyaaaa...

Zura@Iwan said...

salam isnin..
semoga mood tu mariii ye..

Mia Kassim said...

tiga beradik yang comel....hehe

❤Kamsiah❤ said...

bergaya bagaikan model...pandai berposing..

Aziela said...

Akak pula, hari ni baru Isnin. Adoii...letih nya...

Azmatun Ismail said...

salam kenal

diana said...

tambah2 cuti panjang pulak tu...huhu...

jeBateja said...

best nya 4 hari cuti.....den tak pernah dpt.....

munna said...

3 beradik yg comel.....

Ibu Lala said...

Comey sumenye. To yg tengah tu ceria kan main. Pandai senyum nak ambik gambar ye. Geramnye...

Kesuma Angsana said...

mmg comel2...

Zura@Iwan said...

abg long..
encem tul la..

Mimi Azirah said...

Isn msti mls nk keje...sama la ngan sy hahaha

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

comel jer 3 beradik nie.. =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang