thumbnail

Thursday, January 02, 2014

Pertama Kali


*puan blog masih lagi bercuti urusan anak sekolah*


Yang pertama di tahun baru..
Yang pertama bersekolah..
Yang pertama bagi kami pengalaman ini..

Abang Syahmi Irsyad

Kini darjah 1

Entry baru ditahun baru, yang pertama kali bersekolah rendah & yang pertama kali bergenang air mata nak lepaskan dia..


nota kaki : rasa mcm baru je beranak kan dia..sobss..sobsss..kini dah bujang!

21 comments:

Aisy Nasiha said...

Hihi..mama yg sedih.. abang tu nampak happy je...

Nurzakiah Hanum said...

comel

Lynda Che Lah said...

alamak..ada tears ye..hmmmm

Aida Salleh said...

Alaaaa jangan sedih-sedih....abg hepi je tu tau...mama pun kene hepi2 jugak...

Aida Salleh said...

Alaaaa jangan sedih-sedih....abg hepi je tu tau...mama pun kene hepi2 jugak...

Aida Salleh said...

Alaaaa jangan sedih-sedih....abg hepi je tu tau...mama pun kene hepi2 jugak...

Aida Salleh said...

Alaaaa jangan sedih-sedih....abg hepi je tu tau...mama pun kene hepi2 jugak...

Fiza Rahman said...

Samalah kita noks. Semuanya pertama kali.

pena rozie said...

Sekejap jer mase berlalu kan....

Cho Zila said...

dah darjah satu yerk...
moga berjaya..
harap tahun 2014 ni blog kita akan berkali2ler entrinyerkan...

asyifa mustaffa said...

Moga berjaya syahmi....
Gitu la perasan mak2 ni..

Myra Jay said...

InsyaAllah pasti boleh punya.. ;)

Daddy Ziyyad said...

wowwww! Sampin merah

Eye_nee said...

Jangan kata ko yg anak darjah 1 ni sedih.. Si Yana yg dah darjah 4 tu pun akk sedih tgk dia sayup2 pagi tadi naik ke kelas...byk sgt taman dlm hati nehhh....

Ha Md said...

wah..selamat menempuh alam persekolahan abg..
teringat lagi kisah syahmi tulis surat pada izwa yg nak pujuk minta maaf rasanya.. hehe

Puan Norlela Haji Nus, said...

Samo lah den dulu....pertama kali hantau anak darjah satu.....dah bosa dah anak den....dah tuo jua den

zila norazila said...

Wahh cumill pkai bju sek..

Mia Kassim said...

Tak sedar anak dah bujang kan....cumil jak tengok syahmi ni...hehe

adianiez AIDA said...

wah ramai betul anak2 sebaya syuhada. aida bergenang air mata juga nak tinggalkan syuhada kat skola. dia happy!!! ha ha ha....

HeNRieTTa JoSe said...

anak teruna dah masuk sekolah...

adrianna syaz said...

Selamat bersekolah syahmi..comey je dia :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang