thumbnail

Monday, February 24, 2014

Brekkie Wrap!


Singgit punyer hal beratur je la! :)


RM1 aje!


Masalah nyer tak cukup satu dan tambah masalah sorg boleh beli 1 je setiap kali beratur!
Adeh laa....nak jimat ko kene la gigih beratur bnyk kali..ko mampu?sila kan! :)


nota kaki : sedap jugak benda ni tapi tak dpt la tampung perut aku yang mcm naga nie..hehehe...

29 comments:

IDAZS said...

mak aiii, sampai bila ni beb? rm1 ja??? tapi bab beratur tu yang aku malas tu. hahahahahahah..

sakit perut aku gelak dengar istilah perut naga mu tu. aku perut stokin :)

ILA shafila said...

ye ke ni Izwa..

My favorite ni termasuklah anak2.

Nurzakiah Hanum said...

sedapnya

Mia Kassim said...

sedap ni tp klu satu mmg x cukup sebab kecik sangat...hehe

- AZIE - said...

nmpk sedapnya!!

Fiza Rahman said...

Daku dah terjebak ngan wrap wei. Buat sendiri jer lah wa. Buat lebih dari satu pon boleh bagi menanpung perutmu yg mcm naga itu...ekeke...

ZazaMyMoon said...

harini last kann..
tak koser aku nak beratur.. makan roti canai je lah aku pagi ni.. hahahhaa

Mas Zull said...

assalamualaikum izwa...wah nampak cam sedap jer nak cuba juga la...

mummycda said...

sedapnya wrap....tak penah buat lagi...

Falsya said...

Dh lama xbeli breakfast kat mcd..sejak ade anak kecik mmg belum berkesempatan lg..hehe

Nieyl said...

huhu~klu nieyl mmg x ar nak beratur byk kali..tapi klu nak berjimat punya pasal..boleh di pikir2 kan..haha~

Siti Asiah said...

Tu la, Asiah dgr kat Hot Fm td rase terliur jerk. Tp Mc D jauh plak...;)

HeNRieTTa JoSe said...

yummy...blom pernah try lagik...

Eye_nee said...

Sejak bila perut ko yg kecik tu dah jd cam perut naga..kalau perut akk kompom lah badak sumbu..cam ni kena beratus kali lah beraturnya...

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Sedapnye..

munna said...

RM 1 JE ... BERBALOILAH... SEDAP NAMPAKNYA

LYAfrina said...

murahnyerrrrr
baru tahu ada ni kat MCd.. hihi.ketinggalan sungguh

Kesuma Angsana said...

hehehe gigih beratur tu yer !

Dee said...

Dee mkn cukup pulak..ok jeles org mkn byk tp slim..huhu

Aziela said...

Wah, tahniah. Akak tak sanggup nak beratur pepanjang dik...hehehehe

Zura@Iwan said...

sggupnya beratuq..
hehehe..jenuh ulang alik nk dpt 2-3 wrap tu..hehe

Kakzakie said...

Kalau tempat kakak ada kakak beli banyak-banyak. Seringgit aje pun:)

Kira Sakura said...

memang nampak tak mengeyangkan hihihihi

Kakcik said...

Macam kecikkkk jeeer... tak cukup satu tu. :)

- said...

ermmm mmg xcukup satu ni...huhu

Tihara said...

nampak sedap
tapi sorry mcd :)

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

nampak macam sedap jew :)

sal ya said...

sabar je la.

Ct Noraishah said...

mcd?? cam sedap tapi tak boleh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang