thumbnail

Wednesday, February 19, 2014

TQ Nuffnang!!


Terima kasih daun keladi buat Nuffnang yang baik hati sebab sudi bagi 2 biji BE :)




Terima kasih jugak buat korang sebab sudi singgah sini hari-hari :)

nota kaki : internet & phone condemnkat office ni!!Ape pun x bleh buat termasuk Blogging...grrrrr...nanti aku jengah semua ye!


33 comments:

asyifa mustaffa said...

Merajuk dah kat nuffnang ni..huhuhu....

Fiza Rahman said...

Tahniah. Daku dpt seketul BE :-)

NM03 said...

untung laaaaaaa... hehehe

Cho Zila said...

tahniah.. kat blog akak dah payah nak menyinggah BE

Fizalinolie said...

Fiza pun dapat. Tahniah! Rezeki anak tu. Hehe...

Nurzakiah Hanum said...

tahniah

ezlinda hisam said...

bestnya.. saya baru dapat satu..

Amanda Suria said...

alhamdulillah...akhirnya kan...

Kesuma Angsana said...

tahniah2 rezeki tu izwa

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

kite pn de satu je BE tgh berlegar2
hrp2 tahan lama la yer
nk apdet ghajin2 nih!

Nuriesya Nadia said...

Wah !! Rezeki. Nuffnang ni pandai , bila dah nak merajuk baru nak bagi ads. Y__Y

Kira Sakura said...

saya pasang je nuff dah bertahun tapi tak pernah check pun huuuu

Mas Zull said...

asslamualaikum izwa...tahniah2 yer...:)

Nurulhuda Abdul Latip said...

Tahniah yea..Seronoknya ada BE..

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

bestnya..Nuffnang mmg terbaek !

Hanis Azla said...

As-salam Izwa..

Alhamdulillah.. rezeki2.. bestnya..

hainom OKje said...

Wah dah dapat dah yeh ME... tahniah!

Nieyl said...

wah!tahnaih....kasi menari lelama yea..:)

Mia Kassim said...

tahniah.....nuffnang dah kembali yeah.....dapat juga 2 ketul be :D

Nad MamaZN said...

Ala xdapat lagi ni..
Uwaa!

munna said...

ALHAMDULILLAH.... REZEKI... KAK MUNNA DAH LAMA X DPT BE.... BLOG PUN MACAM BISKUT AJE.... TU YG X DPT BE AGAKNYA

Wak Gelas said...

masyukkk tu makk.,ahHKs tahniah

mama leen said...

wow bestnyaa

ZazaMyMoon said...

masyukkkk.. nnt belanja aku Det char kue tiaw yeh.. hehe

Eye_nee said...

2 sekali menyinggahhhhh.....masyukkk laaaa....

Kakzakie said...

Rezekilah ni Izwa. 2 sekali dibaginya.

FarahShamsudin said...

hai sayangku,
ntah ingat lagi ke tidak nih..
dah lama tak menulis, tak singgah blog org.
dah buat blog baru punn..

dear, bestnya dapat coupon mcd..:)

Mimie_Zatun said...

syoknye..
congrates..

mummycda said...

tahniah izwa :)

aizamia3 said...

rezeki.. Alhamdulillah.. ;)

aizamia3 said...

rezeki.. Alhamdulillah.. ;)

sal ya said...

tahniah...

wantie said...

Tahniah
.untungnyaaaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang