thumbnail

Tuesday, March 11, 2014

MH370 : Hilang..100% hilang..




"Dunia di satu tahap berteknologi tinggi..maka dgn apa yg berlaku ini adalah ketentuan Ilahi.."

"Hilang..fullstop!"

"Dunia ini kepunyaanNYA..100% hilang.."

"Allah swt memberi kita segala cara & kunci utk menemuinya.."

"Doa dari orang2 solah yg dekat dgn Allah swt dan juga keluarga mangsa.."

"Insya Allah..insya Allah..akan ditemui!"

"Sains & juga yg mencipta sains (Allah SWT)

- Kapten Norudin Abd Majid (belas juruterbang B777)

#prayforMH370

Kembalikanlah..

http://m.youtube.com/watch?feature=youtube_gdata_player&v=qu-alEFu2zA

nota kaki : internet takde minggu ni so takde BW juga takde mood kerana MH370 ini, semoga kamu kembali kepada kami MH370

23 comments:

Nurzakiah Hanum said...

amin

Mimie_Zatun said...

semoga semuanya selamat..
amin...

NM03 said...

semoga selamat semuanya

Amanda Suria said...

semoga allah terus berikana petunjuk..teori islamic also kena ambil kira...ya allah semoga di permudahkan...

Eye_nee said...

ALLAH yg maha mendengar..Jgn pernah berputus asa dgn NYA..DIA akan membantu..InsyaAllah...

ZazaMyMoon said...

aku ada dengar td video tu..
aku pn sedih gak Wa.. misteri sangat kehilangan MH370 ni.. debar gak nak tau apa penghujung cerita..
#PrayForMH370

Cho Zila said...

ada yer.. isyh tanpa permintaan tiadalah penawaran.. tolongler katakan tidak untuk perkhidmatan itu...
akak dah sedekahkan al-fatihah untuk arwah.. moga rohnya aman damai di sana...

Cho Zila said...

sori akak nak komen kat blog kawan yang lain terkomen sini.. tuler sebab bukak kotak komen banyak ngat...
akak juga mengharapakan kesudahan dari kisah kehilangan ini ... moga Allah percepatkanlah dengan izinNya...

*∽ IZAN ∽* said...

keep praying and never lose hope InsyAllah

aizamia3 said...

berdebar menunggu apa kesudahan disebalik MH 370 itu.
Moga usaha dan bantuan dalam mencari pesawat itu dipermudahkanNYA.

HeNRieTTa JoSe said...

100% hilang?semua hak DIA yg stu...

Dee said...

Saya tonton mlm td..dan benar..kembalilah kita pada asal..memohon dan berserah pada Yang Maha Mengetahui..Allah Yang Maha Esa...

Mas Zull said...

assalamualaikum izwa...tetap menanti kepulangan MH370 moga kembali dgn selamat hendaknya...;)

Mas Zull said...

assalamualaikum izwa...tetap menanti kepulangan MH370 moga kembali dgn selamat hendaknya...;)

Kakzakie said...

Ye titik! nokhtah!
Kembali kepada Allah kerana hanya DIA yg tahu..

Jemari_Suri said...

sama2lah kita berdoa..hanya DIA yang maha mengetahui...

Wak Gelas said...

aminn ya robbal alaminn.,

Nieyl said...

Nieyl ada tgk video nie..
walaupun kita hidup dlm dunia yg serba canggih..tapi kita sebenarnya kena kembali kepada realiti..Iaitu segalanya telah tertulis..segalanya blh berlaku..mengikut kehendaknya..kita hanya mampu berdoa..berusaha...semoga Allah lindungi mereka..permudahkan urusan pencarian MH370 Aminn...

❤Kamsiah❤ said...

err...tok bomoh kata tergantung antara 3 negara hehe...
ada jugak yg percaya..:)

ewanthology said...

semoga dipermudahkan operasi mencari dan menyelamat ini

Falsya said...

Falsya cukup suke dgr kapten norudin nie bg statement..

hainom OKje said...

Selagi belum ada bukti dan petunjuk selagi tulah kita teruskan berdoa

Kira Sakura said...

moga semuanya selamat dan moga dipermudah usaha mencari amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang