thumbnail

Friday, March 28, 2014

Semua Datang Dari Allah SWT



Amanah kami

Salam jumaat...



nota kaki : selamat berhujung minggu semua..

26 comments:

Kakzakie said...

Tengok Syahmi dan Sufiya pun macam mama dan papa dia juga caring dgn adik..

Fiza Rahman said...

Thanks for remind ☺

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

selamat berhujung minggu :)

ayu said...

Alhamdulillah..sama2 la kita

ZazaMyMoon said...

InshaAllah anak2 harta paling berharga dunia dan akhirat

Farah Waheda Wahid said...

anak anugerah yang terindah dalam hidup ni kan lalink...

Eye_nee said...

Tersia mereka..Padah pada kita geng..

Budak domok itu akk rasa mcm nak gomol bagi dia menangis melalak-lalak...gerammm akuuuu...

Nad MamaZN said...

tq igtkan...
abg syahmi tu mukanya sedap mata memandang
sejukkkk je hati ;)

Falsya said...

InsyaAllah..tetibe rindu mek tembun..;(((

rostina76 said...

betul2….anak2 amanah dr ALLAH so kena laaaa jaga elok2. didik mereka dgn ilmu utk kehidupan dunia & akhirat. InshaALLAH

Petak Bunga said...

hadiah terbesar..paling berharga
dunia akhirat

DYatie said...

Terima kasih yunk for this reminder.

Mila Ahmad said...

yang tengah tu geramnyaaaa...cumel sgt.kita rasakan kak kalau agak gemuk kiutnya macam yang tengah tulaaa hihihihi...

Mila Ahmad said...

yang tengah tu geramnyaaaa...cumel sgt.kita rasakan kak kalau agak gemuk kiutnya macam yang tengah tulaaa hihihihi...

ewanthology said...

yup, kena jaga dengan penuh kasih sayang.

::EIDA:: said...

sejukk mata memandang budak2 nii.. semoga membesar dgn ilmiah yee anak2.. ;))

~Beb~ said...

:)

mamawana said...

Assalamualaikum

Ya, anak itu rezeki dan anak yg solleh dan sollehah itu harta kita dunia akhirat

Uni Aqilah said...

hi. done folo sini. #1211

budak said...

comel sangat yg tengah tu :)

HeNRieTTa JoSe said...

Yg tgh tu buat untie rietta jeles...so gojes so cute...eeehhh comel cam mak dia larr kan...

Pha Is said...

anak adalah rezeki dari Allah.. sbb tu jatuh hukum syirik kalau x mau anak, takut tak cukup makan. sbb anak tu sendiri adalah rezeki..

Kira Sakura said...

insyaAllah sama-sama kita jaga amanah tue sebaiknya kan kak :)

msredcheesecake said...

betul... Allah suruh jaga amanak, kita jaga

kakyon said...

anak2 kan pembawa rezeki..

sal ya said...

Anak2 yg dipinjamkan ni adalah amanah dr Allah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang