thumbnail

Thursday, March 27, 2014

Terbaru..Terima Kasih..Terharu..


Sila pandang anak panah

Akhir nyer..1 tempat dikumpulkan semua tempat yang pernah kami menginap/bercuti..
Takde la gempak macam orang lain yang dah pusing 1 dunia, cuma ia untuk memudahkan aku sendiri nak selak balik gambar-gambar kami yang dulu..

Amik masa jugak la nak pikir macam mana nak buat, almaklum la aku bukan pakar bab-bab menggodek templete ni so TERPAKSA minta tolong dengan adik saya yang sorang nie, Adik Kumbang Comel terima kasih sebab sudi tolong akak walaupun akak dah BANYAK GILER KOT susahkan ko.. ;) btw..templete blog aku ni memang tempah dengan dia ye..
*tetiba-tiba rase nak tukar templete plak..he..he..he..*

About Me (Tentang Aku) yang kat atas tu pun dia yang letak kan.
Seriusss..aku buat entry je pastu nak letak macam mana aku memang tak tau...huahuahua...
TERPAKSA jugak minta tolong adik comel saya tu.TQ adik Fatin Comel, so korang kalau nak kenal aku sila klik kat About Me tu ye.

Dan nak say TQ jugak kat Nuffnang yang baik hati sebab bagi CPUV baru.CPUV KFCMalaysia yang terbaru, kat bawah sekali ye iklan video KFCMalaysia tu.


nota kaki : takde entry #prayforMH370 tak bermakna aku tak peduli ye..aku pun sedih juga tapi aku pendam je, aku ikuti semua..

11 comments:

Nurzakiah Hanum said...

mudah sebagai rujukan kan

Nad MamaZN said...

btul, senang nak merujuk :)

Aziela said...

Memang perlu kan..... Kadang2 search box pun tak berapa berfungsi....

- AZIE - said...

senang nk rujuk..

Ayang Noorainie said...

gud..reference utk sesape yg berhajat nak gi bercuti..atleast bole dptkan sikit info..ye tak??

aizamia3 said...

mudah jugak kat orang lain yang google jumpa entry percutian kat blog ni.. ;)

aizamia3 said...

mudah jugak kat orang lain yang google jumpa entry percutian kat blog ni.. ;)

MAZLIZA ABD RAZAK said...

Senang kan..
orang lain pon l3h rujuk

Mimi Azirah said...

senang nak cari n rujuk nanti

sal ya said...

Sm la.x buat entri pun psl mh370 tp sentiasa mengikuti.

::EIDA:: said...

yg penting akak dah smpai dua tempat idaman idaaaa.. hukhukhuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang