thumbnail

Wednesday, April 23, 2014

Aku Pun Ada Laaaa..


Nak jugak sama macam akak diva tuh!

Tapi tak mampu la lawan dia tuh..dia golongan atasan, aku golongan marhean jek..keh..keh..keh..

Selipar murah :)

Akak diva ade selipar sama macam anak dia so aku pun nak jugekk..

Ohh aku beli kat kedai kanak-kanak ye!
Almaklum kaki saiz 4 kasut budak pun aku boleh belasah :)

Murah..murah..bape belas hengget je pun!
Alkisah kasut anak tercabut mase pegi taska maka mak dia pun rembat 1 buat ganti selipar office yang tinggal tunggu masa nak tercabut je tu..


nota kaki : akak diva..aku x lawan ko ye, tak taraf aku nak lawan ko!hahahaa... ;)

23 comments:

Nurzakiah Hanum said...

COMEL

Cho Zila said...

saiz 4 ... anak akakpun dah size 4 tau...

Fiza Rahman said...

Apa ada dgn harga. Janji bley sedondon ngan anak dara khenn. Tapi cute lah selipar tu ☺

ZazaMyMoon said...

tak ada maknanya nak lawan2 Wa..
aku pn beli selipa biasa je tu.. janji nak jugak sama anak beranak.. tu yang aku belasah je beli..

Betul kata Fiza tu.. apa ada pada harga.. janji selesa & boleh melaram sedondon buat boria sudehh hehe..

nway cute lah tu.. pinky2 anak beranak.. ko tunggu adik mok besar sok.. hah 3 branak skali boleh buat trio mcm KRU versi anak beranak pompuan hahahaha.. :)

Kesuma Angsana said...

comel sgt, dapat kat Adik ni mesti dier suka sgt hehehe

aizamia3 said...

betul macam kata ZazaMyMoon tu.. i like.. ;)
memang cantik je sedondon kan.. ni nak tunggu dak Nuha besar pehtu bolehlah melaram sakan.. ngeh2..

Farah Waheda Wahid said...

bha ha ha, tu dia berentap dengan dengan kak ngah diva tu... terbaik... lawan jangan tak lawan...

Falsya said...

Kite up skit la size 5..kihkihkih

Aziela said...

Uishh..bestnyaaa. akak x der anak gegirl...

Azura Aziz said...

comey.. xkisah mahal atau murah tp selesa kan ;)

Ayu Ayunie said...

alololo.. xkisah la kan. asal muat kaki dan selesa boleh je kan.. comelllllll.... nak jugak carik kasut sama dgn anak-anak.

Jueliza Jamani said...

weh wa.. aku takder anak pmpuan. tak leh sedondon.. jeles. hahahah

Kalisha Aide said...

Akak, blogwalking :)

kalishabanyakcakap.blogspot.com.

Nieyl said...

hamboi....pink gituuuuu....

Kakzakie said...

Tunggu 3-4 tahun lagi Idzwa mas itu lagilah jgn kata sepasang tapi boleh kongsi lagi..

Myra Jay said...

Alahai comel ler pulak.. berkenan den ;)

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

untunglahhh kaki size comel2 ni :)

Mimi Azirah said...

Hehehe...comel je....sama ngan anak..

sal ya said...

Size 4. Kecik comel je.

Kira Sakura said...

alamak!!! kira tak merasa la nk sedondon dgn uwais. abi dia jela boleh sobsssss :p

hainom OKje said...

haha...bukan nak lawan tapi kadang tu bila tgk org mulalah teringinkan Izwa...

QasehnyaRania said...

janji same kan :)

Bitt (double IS) said...

masalah i tak de yg sedondon sama...uwaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang