thumbnail

Thursday, April 03, 2014

Digi WWWOW Internet Awards


Okehhh..calling for peniaga-peniaga online pulak!Aku bukan peniaga la kan, aku pembeli berjaya jek..takpe takpe..ini utk korang-korang yang peniaga online okeh..

Kat blog aku ade appear benda nie.

Sekarang ni Digi ade buat award untuk mencari orang seperti ANDA - seorang yang menjana idea untuk kebaikan internet, memenuhi laman web dengan perniaggan yang berpotensi tinggi, yang menjadi tumpuan ramai dan memacu komuniti berasakan kreativiti dan banyak lagi!!


Korang yang beminat ke tertarik ke tersangkut ke tercuba ke boleh la ke web Digi tu untuk keterangan lebih lanjut!Aku tengok pun teruja giler sebab hadiah-haadiah dia mengancam sangattt....giler wehhh...hadiah dia best-best!!


Hah..itu salah satu hadiah yang Digi bagi okey...giler tak nak?
Kalau aku peniaga online laju je aku masuk nie!Lima ribu sape nak bagi wey...

Ohhh..cara nak join?


So minat? Tak minat?? Sebab korang bukan peniaga macam aku?
Takpe..kiter bagi tau je kwn-kwn kiter yang peniaga online okey :)
Benda baik kene share kan!


nota kaki : ape nak tulis pun dah tak tau..ha..ha..ha...

12 comments:

Cik Itah@RRP said...

salam. singgah khamis kat sini
menabung kfc, digi & promoted content - Anna Sui :)

Nurzakiah Hanum said...

wow best ni
singgah n menabung

Petak Bunga said...

xleh joint kut..
takut kalah
org lainlah..hahaa

Fiza Rahman said...

Buat oeniaga online tu bley lah mencuba nasib.

KFC & churpchurp.

Nieyl said...

Singgah pagi...:)

Falsya said...

Vavava..terbuntang mata tgk adiah2..

Mia Kassim said...

Best ni....... :)

Azney Shamsuddin said...

rasa cam nak try je hehe

hainom OKje said...

Malas nk mengodeh godeh ni idzwa...

Kesuma Angsana said...

terbaiklah ni !

Mimi Azirah said...

Baik punye promote...

ZazaMyMoon said...

ko boleh jd duta digi Wa! hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang