thumbnail

Wednesday, April 30, 2014

Mood Dah Mari!

Lambattttt giler kot bersiaran sebab mood kelaut..

semalam punyer cerita

ni kire dah sihat la kot si abam ni!

Haaaaaaa....ni la dia sebab nyer mood tu datang balik!!


*




*




*




*




*




*




*




*




Haaaa.....

whatsapp dari ibu Syakirah!

comel anak mama..ahaksss!~

Haaa...giler mood tak datang biler tengok gambar anak sendiri macam ni punyer ceria?
Ibu dia rajin whatsapp gambar anak dia..he..he..he...
terima kasih ibu atin!

Adik..jangan nak gedix sangat dengan ibu sampai ibu nak pegi bilik air pun nangis nak ikut macam kene bantai!Iskk..iskk..iskk..terok!


nota kaki : terima kasih korang...

18 comments:

Nurzakiah Hanum said...

ALA TOMEI2

Farah Waheda Wahid said...

memang sangat comel... he he he...

Mia Kassim said...

Ololo comelnya....si abang dah sembuhlah tu sebab tersenyum simpul...hehe

Falsya said...

sesgtttt comell..baby bunga...;D

ZazaMyMoon said...

mood aku pun mari jugak bila tegok gambar anak2 ko wa ;p

Mas Zull said...

assalamualaikum izwa...cute nyer die...:)

Nad MamaZN said...

penyeri keluarga kan...
moga abam cepat baek ;)

Lynda Che Lah said...

sama-sama kasih kak..picture last itu shomel sgt!gerammm....

Kira Sakura said...

geget diaaaaaaa!!!!!! hihihihi

adrianna syaz said...

Comelnya semua2..geram :)

Mar Mansor said...

si comel berbaju pink tu mengingatkan saya pd anak saya

Kakzakie said...

Untung ibu atin tu dpt gomol adik tiap hari. Ramai yg sayang adik ni..

Abang nak beransur sembuh ye.. jaga makan dia Idzwa.

Bitt (double IS) said...

cute...abang shami dah sihat ye...good ;)

fazianbatrisyia said...

cute2 sume...
take care abg...

Fiza Rahman said...

Memang kembali cesia lah tgk anak2.

Tihara said...

comel:)

Pha Is said...

ceria je semua.. :)

DYatie said...

Comey sangat2! Ceria sungguh! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang