thumbnail

Tuesday, April 08, 2014

Sila Bersyukur Skrg!



Sape tak bersyukur dia dikira gila..
Ha..ha..ha..

Bersyukurlah masih boleh bernafas,
Bersyukurlah masih boleh makan,
Bersykurlah atas apa saja..tak kira la sebesar zarah benda tu atas sebesar rumah sekalipun..

Itu post bukan kutuk laki ye..ai is sayang dak eady tu, cuma ntah kenapa aku suka sangat cari punca gaduh dengan dia, walaupun dia duduk diam tengok tv je..
Ha..ha..ha..sian eady weh ade bini mcm ni!


nota kaki : paling aku suka sebab aku selalu menang kalau gaduh dgn dia ;)

40 comments:

Nurzakiah Hanum said...

moning drop here early moning

♥ ROS ♥ said...

Lama xdtg sini.. Skrg ade unlimited tenet.. Boleh dah dtg..hehhehe...

Bersyukur sgt.... Sedih bila diorg xde..bila ade nak gaduh..hahahah

Puan Awin said...

syukur dengan apa yang kita ada...

Ayang Noorainie said...

ok, bersyukur bersyukur walau kadang banyaaakkkk nauuu rasa tak puas hati..kikikiii...

Fiza Rahman said...

Alhamdulillah dpr somi mcm ni yer noks.

Bersyukur dgn apa yg ada skang.

diana said...

syukur..saya ada suami yang hari2 buat saya ketawa..heheh..

##betul ke nak jadi penaja?/nanti saya add awak kat fb ye..

afzalsukasuki said...

saya bersyukur sebab isteri saya sangat rajin dan suka bekalkan bekpes tiap2 pagi :)

Falsya said...

Okayh..kite sgt bersyukur dpt somi mcm somi kite..kalau nak listkan banyakkkkk wooooo..heheh

Mila Ahmad said...

Alhamdulillah syukur kak :)

::EIDA:: said...

ida sangat2 bersyukur dgn ape yg ida ade skrg... hehehhehe aminnnnnnnnnn

::EIDA:: said...

ida sangat2 bersyukur dgn ape yg ida ade skrg... hehehhehe aminnnnnnnnnn

Eye_nee said...

Bersyukur atas jodoh yg dimiliki...

Umi Qi said...

Kak izwa....Umi Qi syukur alhamdulilah punya suami omeyyy angat2 hahahhahhaahaha....gila x syukur kan hahahha mmuah comey lah akak ni tau

Kira Sakura said...

takde keja je akak nie cari gaduh ngn org hihihihihi. tapi sweet sangat :)

Rinna said...

Bersyukur atas apa yg telah dikurniakan kepada kita..terima je.. baik dan buruknya.. :)

sal ya said...

Bersyukur untuk semuanya.

Kakzakie said...

Eeleh... kakak tahulah Idzwa itu bukan gaduh tapi nak mengusik sebab en edy tu kan pendiam:)

Nakal Idzwa ni tau.

nurfadilah suardi said...

Alhamdulillah,Syukur pada Allah

Knor said...

samalah dgn kwn2 kat atas tu bersyukur sgt2

Mia Liana said...

alhamdulillah.... sentiasa bersyukur atas rahmatNya... amin..

Ujie said...

Yup...bersyukur mcmana pun dia. Sbb kita yg pilih dia, dah tu dia terbaik di mata kita. :)

aizamia3 said...

sekurang-kurangnya bila bangun tidur dia masih ada kat sebelah kita..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

alhamdulillah..
bersyukur dengan apa yg kita ada skrg...
Allah memberi yg terBAIK buat umatnya...

Nad MamaZN said...

gado gado manja takpe...
pengerat hubungan gitewww hehe

ayu said...

Sabo je la wei..hehe...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

amin...syukur alhamdulillah...

HeNRieTTa JoSe said...

so sweet...bersyukur jugak ada dia disisi sentiasa...terimanya seadanya...

Mia Kassim said...

Syukur alhamdulillah..... :)

Mas Zull said...

assalamualaikum izwa...alhamdullilah bersyukur ngan apa yg ada..;)

Uni Aqilah said...

bersyukur selalu.

- dieyana - said...

Alhamdulillah, bersyukur...:-))

Mimi Azirah said...

Sy bersyukur dgn apa yg sy ada

Bin Muhammad said...

Bersyukur dengan segala anugerah dariNya kerana ia adalah yg terbaik buat kita.

zulhilmi tempoyak said...

Alhamdulillah... terima kasih ingatkan saya. :')

Nurul Farahizzati Zakaria said...

salam kak.. bersyukur sangat dengan segala kurniaan-Nya. tak kiralah beri perasaan positif atau negatif.. itu semua untuk kebaikkan kita :)

ZazaMyMoon said...

ko jangannn.. 1 day nnt dia smack down kau baru kau tau.. hahahahhaa
betul lah Wa.. suami yg x bnyk ckp ni sbnrnya dia malas nak layan kegilaan bini dia.. contohnya laki aku.. bila aku bebel2 dia diam.. hujung2 bila aku dah nak stop aku tnya "malas nak layan ar tu" simple je jwpn dia "a'ah malas nak layan" kongajor sgt kannn.. hahhhaha

Cho Zila said...

ni bukan kutuk suami tapi puji suamini... memang kena bersyukur sangatler ....
suami akakpun pendiam gak... bosan kadang sembang tak bersambut...
tapi syukur jugalah...

lieyalatif said...

ya Allah bersyukur sgt2 atas nikmat dan kurnia dari NYA....

maszmadi said...

mungkin gaduh tu adalah cara izwa ngan eady berborak..... kalu x gaduh, mesti senyap jer rumahtangga kan.. hihi

Kesuma Angsana said...

betul tu kena belajar mensyukuri apa yg kita ada hari ini 1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang