thumbnail

Tuesday, May 27, 2014

Bakal Menantu

Dari antara bakal-bakal menantu

"Mama..nah!Irdina Fatihah bagi Syahmi..dia cakap suruh mama tipon mama dia sebab dia nak Syahmi.." erksss...??!!

Helloo...u are mind okey, not for sharing with other!No..no..no..mama kedekut!

Ha..ha..ha..takdelah..sampai masa sukahati abang la asalkan dapat yang elok, solehah dan penyayang. "Haah..yang tak garang kan mama" ewahh...ko perli mama eh?


nota kaki : dulu mama dapat kad raya cinta darjah 5 ok bang!

27 comments:

Jueliza Jamani said...

heheheh aku gelak guling2 dengan syahmi ni..

el said...

amboiiiiiii kemain
dah ada berkenan tu ha ekekeke
mcm2 budak2 sekarang ni kan

NM03 said...

kelas anak ngko
kalah retis

Aziela said...

Waaahhh.... sehingga ada surat perutusan pula dah...hahahahha

Tihara said...

wah2 dah ada peminat tu,ekekeke :)

hainom OKje said...

hehe..cepatlah jadi nenek kalau cam ni hehe

Farah Waheda Wahid said...

peninglah kepala mama nak pilih bakal menantu ni...ihiksss...

Nad MamaZN said...

tu dia....!
hamboi hamboi, hahaha!

Cik Kumbang said...

uiks maju kanak2 skrng hehe

tulah abe syahmi hensem sgt,mesti ramai peminat ni kat skolah...tengok la mama dia sp kan *angkat2 kening* hehe

Knor said...

pilih yg solehah ye dik..

Kakzakie said...

Amboi sayang! dah ada calon ye?
Kelakarlah pulak kan Idzwa. Budak sekarang cepat matured.. tapi sebenarnya mereka tak faham lagi..

Mia Kassim said...

Wah kecik2 dah ada orang masuk 'meminang'...uppsss hehe

HeNRieTTa JoSe said...

darjah satu ko dah ada peminat bang....ish ish ish....awal la mama cun ko tu jdik nenek...ish...kang nenek sama jerr dengan cucu...dah la mamanya awet muda...and always kiut....

faraherda.razalan said...

Peh! Siap suh call ni....boleh praktis utk minang anak dara org la izwa!

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

huhu...ensem sgt tu la ade yang berkenan tu :P

FARAH deeb said...

pengsan gulin! Jemput singgah: Dulu lain, sekarang lain.. Iye ke?

ZazaMyMoon said...

tak dinafikan anak bujang ko mmg hensem wa.. pssttt jom berbesan dgn aku nak?? *pitam* hahahahha

Dkna Abza said...

Wahhh.. cepat dapat cucu la nanti heheh

Fiza Rahman said...

Tahniahlah. Bakal dapat menantu awal ni...ekeke...

Daddy Ziyyad said...

hamboiiiiiiiii...jejaka rebutan si syahmi ni...hahahaha

Nieyl said...

hamboi....bukan men lagi yea...:)

Cik Itah@RRP said...

salam. amboi amboi amboi..hehehhee

Kira Sakura said...

kahkahkah advanced sgt kak nk dpt calon menantu kihkihkih

Bin Muhammad said...

Dasyat budak pompuan sekarang ni... Mesti Syahmi tu popular kat sekolah. :)

ros_reeza said...

dasyat ye budak sekarang. siap bagi no phone parent lagi. hihihi

sal ya said...

Hahaha...

aizamia3 said...

Nak guna telefon, takde telefon.. tu yang bagi no telefon je.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang