thumbnail

Friday, May 23, 2014

Doakan Ye..


Dihari baik ini, hari Jumaat yang penuh keberkatan..saya dengan rendah diri nak minta kawan-kawan doakan supaya abah mertua saya diberikan kesembuhan semula dan diringankan beban kesakitan beliau..

sayang abah..

Mendapat panggilan di pukul 12 tengah malam kelmarin membuatkan kami suami isteri terduduk dari perbaringan yang ketika itu baru mula nak terlelap..

Tergamam, terkemam, terkelu bila dikhabarkan abah mertua dimasukkan ke ICU (hospital Labuan) akibat serangan jantung. Manakan tidak terkelu kerana abah yang kami kenal adalah orang yang sihat dan tidak sakit malah masih kuat bekerja.

Malam itu jugak kami tidak tido sampai ke pagi kerana menguruskan booking tiket flight Eady yang balik ke Labuan dengan penerbangan yang paling awal.
Semalam dan kelmarin abah masih dalam keadaan kritikal, tapi alhamdulillah pagi ni Eady beritahu abah dah boleh makan dan nak makan bubur.

Harap-harap dan besar harapan supaya abah kembali sembuh dan sihat seperti biase.
Korang, doakan abah kami abah mertua saya sihat semula ye..
Mane tau berkat doa korang abah mertua saya kembali sembuh..


nota kaki : ralat sebab tak dpt bersama disana dlm keadaan mcm ni sebab masih ada lagi tanggungjawab disini..

38 comments:

Lulu Caldina said...

arwah papa lulu juga sihat dan takde sejarah sakit jantung, sehinggalah malam tu dia 'pergi' dan DR sahkan dia kena serangan jantung..

Semoga Allah sembuhkan abah mertua kak izwa.. amin

idzwa kamaruddin said...

Terima kasih bnyk Lulu Caldina..

Nuriesya Nadia said...

Semoga abah mertua kak izwa kembali sihat seperti biasa. Amiinn. :)

ZazaMyMoon said...

bawak bertenang wa.. aku tau time2 gini mst korang kalut & panic kann..
kita sama2 doa semua dipermudahkan k ;)

IntaNBerliaN said...

saya doakan moga abah mentua azwa kembali sembuh seperti sedia kala.. InsyaAllah.. Aamiin...

el said...

smoga ayah mertua sihat kembali
insyallah mudah2an

ayah el mcm ayah mertua uols gak
sihat dan kuat bekerja
tup2 ritu bila cek jantung..tgk ada saluran tersumbat dan kemungkinan lau x buat OP akan kena serangan jantung...huhu

Mia Kassim said...

Semoga semuanya baik2 saja dan bapa mertua idzwa cepat sembuh ...

Knor said...

amin semoga beransur sembuh

Amy said...
This comment has been removed by the author.
Amy said...

Semoga sihat dan dipermudahkan..Aamiiiin...

Nieyl said...

Insya'Allah..
Semoga ayah mertua akk kembali sihat..Amin...

Farah Waheda Wahid said...

iolss doakan babe semoga abah mertua kembali sihat... In Shaa Allah, I'll pray for him... Salam Jumaat and take care yer...

Nad MamaZN said...

moga ayah mertua beransur sehat.. banyak2kan berdoa

Aziela said...

Ya Allah Ya Tuhan Kami,

Berikanlah kesembuhan kepada penyakit abah mertua Idzwa. Ringankanlah penderitaannya. Permudahkanlah urusannya dan urusan keluarganya. Lapangkanlah hatinya, tenangkanlah hati keluarganya. Amiin.

shalimar yusof said...

Semoga semuanya baik2 yeaa..InsyaAllah...take care yeaa p.cik

Kakzakie said...

Doa kakak dikejauhan juga buat abah En Eady. Moga diberi kekuatan dan kesabaran atas ujian ini. Idzwa dan anak-anak jaga diri di sini..

Hanis Azla said...

As-salam izwa..

semoga bapa mertua izwa diberikan kesembuhan. diberikan kesihatan yg baik dan dipanjangkan umurnya.. insyaALLAH..

Lyn Yusoff said...

semoga beliau sembuh spt sedia kala.. bykkan berdoa.

Mila Ahmad said...

semoga cepat sembuh untuk abah mertua akak.

Tihara said...

insha Allah akak doakan moga abah mertua cepat sembuh..aamiin

Mas Zull said...

assalamualaikum izwa...semoga dipermudahkan semuanya...

Falsya said...

Allahuakbar..semoga cepat sembuh ye pakcik..amin3..

HeNRieTTa JoSe said...

Moga abah cepat sembuh...

Ayang Noorainie said...

semoga ayahanda mertua iwa cepat sembuh..

kekadang ada masa kita nak sangat berada di samping mereka yang memerlukan tp tulah ada tanggungjawab lain yang perlukan perhatian kita..

sama sama kita doakan yang terbaik..

aminnn...

**mesti iwa rasa macam nak terbang trus kat sana kan?

Eye_nee said...

Bertabah yer beb..dugaan ALlah pada setiap insan yg dipilihnya...

Semoga Abah en suami kamu kembali pulih yer...

::EIDA:: said...

Semoga cepat sembuh... kat labuan rupanyaaa.. xpe kak.. kita doa dari sinii yeee

::EIDA:: said...

Semoga cepat sembuh... kat labuan rupanyaaa.. xpe kak.. kita doa dari sinii yeee

aizamia3 said...

Moga abah mertua izwa kuat dan cepat sembuh hendakNYA.

~Beb~ said...

amin.. insyaALLAH babe

lieyalatif said...

ya Allah...moga semua dipermudahkan yeak dear...same2 kite doa....

sudipVSsenduk said...

Semoga abah mertua idzwa cepat sembuh & sihat seperti biasa.. Amin

Khir Khalid said...

In shaa Allah.. saya mendoakan yg terbaik. Semoga dipermudahkan, selamat & segera pulih.. aamiin..

*∽ IZAN ∽* said...

Moga cepat sembuh Ayah Eady... semoga semuanya kembali seperti sediakalaaa... moga dipermudahkan urusan yaaa.. aminnn

Kira Sakura said...

moga abah mertua kak idzwa cepat sembuh dan terus sihat. akak dgn anak2 kat sini pun jaga diri bebaik

sal ya said...

Cpt sembuh hendaknya. Aminn...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

saya doakan semoga cepat sembuh dan semuanya dipermudahkan hendaknya

ros_reeza said...

sabar ye kak.. Ros doakan moga cepat sembuh..

hainom OKje said...

Moga cepat sembuh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang