thumbnail

Wednesday, May 14, 2014

Nasib Ko La Tiger!


Tarik!!!!!

Ha..ha..ha..kesian giler kat Tiger nie!
Dia tumpang lepak je dalam umah tengok Syakirah & Syahmi sepahkan umah..sekali datang si Syakirah tarik-tarik dia..mula-mula Tiger pasrah je lama-lama Syakirah geram giler dia jerit sekuat hati terus lari ke luar umah si Tiger nie....kesian ko Tiger!

Syakirah ni memang tak boleh tengok kucing, dia sanggup menyusur 1 umah kejar kucing tau!Sekarang ni kucing-kucing pun takut-takut nak masuk umah..ha..ha..ha..

Paling Syakirah suka ialah waktu bagi kucing-kucing makan..berlari-lari semua balik umah, Syakirah pun tumpang menggeletis sambil jerit-jerit kegeraman sebab tak dapat pegang..


nota kaki : nasib baik kucing rumah ni semua sopan-sopan je..

25 comments:

Nieyl said...

hihi~berani yea die...

♥ Vna ♥ said...

hahaaaa!

teringat masa Kira ngan Syakil kecik dulu pun mcm nie...tak tenang hidup Tam si kucing kat rumah SIL tu

tapi dah besar nie, kakak Kira dah kurang sikit dgn kucing tapi Syakil tetap pantang tgk kucing :)

Nurzakiah Hanum said...

ALA TOMEI2 GERAM LA TUE KAT MIOW

lieyalatif said...

beraninye die beb...haahahah aku tgk yg jerit sbb aku takut kucing hahahaahah...malu aunty dgn syakirah tauuu hahahaahaha

Eye_nee said...

Takut kena gigit nnt budak demok tu beb...hati-hati...

Falsya said...

Hehehe..nape muke geram sgt tuh..;)

Cik Itah@RRP said...

salam. hahaha habis kena tarik telinga :D

ZazaMyMoon said...

amboiii kemain ko yer dik.. kucing tu dah mcm bahan patung mainan je dia buat hahaha..
nasib baik kucing tu semua sopan santun.. kalau ikutkan perangai ko Wa??? muahahhahaa

Fiza Rahman said...

Geram betul tu dak domok ngan kucing yerp. Baguslah tak takur kucing. QahirahQhalif takut kucing. Dari jauh berani lah jerit2 panggil kucing. Bila kucing datang trus nangis...ppfftttt...

Nad MamaZN said...

leh geng ngan kakak nayli ni..
aciknad geli kucing!

Kakzakie said...

Heee... tak geli ye adik ni:) Kucingnya pulak manja tak mencekau balik tak apa Idzwa...

Tengok gambar pun tahu Syakirah tengah geram sangat dgn kucing tu:)

IDAZS said...

sofea takut yang amat!

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

amboi..bukan main suke dia ngan kucing :)

HijrahKuKeranaMu said...

nasib baik si tiger nih tak balas balik yerr

Mia Kassim said...

Budak kecik mmg gitu kan... kucing yg takut dgn dorang..hehe

Kesuma Angsana said...

Eeee... dier ok aje ,.. KA yg dah tua ni pun takut kuicng tau hehehe

Amanda Suria said...

Jelas terpancar wajah kegeraman si baby ni....SA tgok lak makin geram kat baby tuh..dapat pelukk...sedap ni...

Mas Zull said...

assalamualaikum izwa...wah geram sgt ke ni kesian tiger tu sygg...

Cik Ecah said...

beraninye dia....hooooooo

ewanthology said...

jgn sampai kena cakar udah ler

sal ya said...

Kucing pun tkt dgn si budak comel ni.

::EIDA:: said...

huwaaaaa sian tiger! ni kalau mushang xde ida bagi cmni.. sian mushang.. khkahakahkah

::EIDA:: said...

huwaaaaa sian tiger! ni kalau mushang xde ida bagi cmni.. sian mushang.. khkahakahkah

QasehnyaRania said...

suka nyalat kucing ye dik. hihi

Cik Puan Rara said...

nasib tiger x terkam balik.princess dh bape kali kena geget kucen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang