thumbnail

Wednesday, May 07, 2014

Seperti Yang Dijanjikan


Seperti yang dijanjikan semalam, walaupun korang bukan peduli pun..hahaha..

Ahhh tak kire nak letak jugak!

Rindu kat opah..

Kami tak melanggar adat ye..

Sepanjang majlis Eady duduk di kedai mamak lepas hantar keluarga dia ke rumah aku.
Tapi waktu makan diaorang suruh dia datang makan dan dipaksa kami amik gambar nie..

Pendapat aku adat perlu dijaga.

Tapi okey jugak diaorang pakse, kalau tak takde la kenangan nie..he..he...he...
Korang tengok Eady pakai t-shirt jek!

See..sedara mara sporting habis!

Ohhhhhhhhhh..nak bagitau tarikh tunang kami bukan 05/05 okey tapi bulan depan!
07.06.05 tarikh sebenar nyer kami bertunang, dan kami kawin pada 02.06.2006. Ini pun setelah selak sana sini cari album gambar ni kat dalam pc kat umah..ade pun tarikh kejadian!

Tapi bertunang hari kerja tu tak tipu okey..serius..tak pernah dibuat orang, sehari sebelum bertunang pun aku kerja lagi okey, aku cuma cuti hari bertunang & sehari selepas untuk kemas umah..orang office pun tak tau aku cuti nak bertunang tau!

Maafkan aku...almaklum la kisah 9 tahun dulu mane nak ingat..yang sedih nyer cincin tunang tu pun dah hilang..uhukksss...

Kire anniversary nanti boleh la tuntut ganti rugi balik kan?


nota kaki : tahun ni kami tak bercuti lagi..mcm-mcm hal perlu diselesaikan dulu..anniversary nanti pun tak tahu lagi..uhuksss...

24 comments:

Farah Waheda Wahid said...

wah very the sweet retro gitew...hi hi hi...

Nurzakiah Hanum said...

kenangan kan gambar2 nie

Mas Zull said...

assalamualaikum izwa...sekejap jer masa berlalu kn...

Nieyl said...

wah~slim melim nie akak...:)
btl la tuh adat kena ada...tapi mase nieyl tunang mmg betul2 ikut adat...mmg en.husband x dtg pun..:)

♥ Vna ♥ said...

wahhh bestnye tgk gambar lama² kan...nak anggur tu sebiji! hehehee

me pun byk save budget tahun nie sbb nak aim sesuatu yang lebih besar tahun depan..insyallah

ros_reeza said...

bbila tengok gambar lama2, semua memori datang kembali.. best kan :)

lieyalatif said...

gambar2 penoh nostalgia ni beb...cantik koooo...naik seri tunangan org hah....auwww!!

Falsya said...

Suweetttt sgttt..halamak sekaliiii terlupa tarikh tunang..

Anizz Annisa said...

wah gmbar kenangan.. sweet.. :)

NM03 said...

kenangan terindah kan beb

Nad MamaZN said...

cantek baju tunang tu ;)

- AZIE - said...

maintain je muka dr dulu smpa skrg!

Kenit Cinonet said...

very the sweet smileeee. Teringat zaman bertunang dulu muka kiter innocent sangat haha :)

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

alahai sweet sgt ni..pinky gitu

Kakzakie said...

Oh... sweet sangat. Tak banyak beza dgn 9 tahun dulu.

Sufiya jgn tanya masa majlis ini kat mana Sufiya tau..

Kira Sakura said...

kalau dulu tudung memang pesen gitu jela kan kak. hikhikhik

tapi kalau ke kedah asal namanya cuti sekolah panjang boleh je buat kenduri hari isnin selasa rabu khamis pun

::EIDA:: said...

suwettt! ida pun masa tunang pakai pink gituuuu.. pastuuu andi pakai tshirt jekkk!! haha skrg ni kemainn dgn baju melayuuuu kennnn

Aimaniman Ezaiza said...

Laaa ingatkan br bertunang, rupa2nye dah 9 thn berlalu! Gambar akak siap anak x knal coz mamanya kurus melidi banding la ni...

Puan Awin said...

wah, 9 thn lalu...masing2 slim lagi ;)

Ayang Noorainie said...

sweett sgtt kisah tunang anda..

kite tunang 27 jan 2007, nikah 14 july 2007 ..

nnti nak up jugak la gamba tunang kite..mse enibersari nnti kot..sadiss jugak sbb date enibersari time pose uu... enibersari gateway mmg takde dlm sejarah kami..gituu..rasa nak holiday, kite pi jek trus..

kasihankan??

Nora Karim said...

wah... throwback gitu... heheh

Kesuma Angsana said...

amboi kenangan mengusik jiwa yer

sal ya said...

Sm la. Bezanya tunang tu mmg ada kat rmh. Takkan dia nak tggu kat kedai pulak. Dia je tau jln ke rumah. Dh tu jauh plk dtgnya. Hehe...

Mimi Azirah said...

Meriah ya majlis tunang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang