thumbnail

Wednesday, May 07, 2014

Silent


Teddy Bear Abah

Demam :(

Busy dengan budak demam nak besar nie..
Nanti aku BW ye..
SO SORRY..

Semoga anak-anak aku, anak-anak kamu, anak-anak kiter membesar sihat ceria kuat dan sentiasa dibawah lindunganNYA selalu..


nota kaki : sehingga anak membesar rasa risau tu sentiasa ada..

21 comments:

Sima said...

Moga cepat sembuh.. Amin..

Farah Waheda Wahid said...

semalam abah Ash nampak gambar demok, dia tanya siapa, cakap salah satu calon menantu...ahakss..boleh babe main sebat jer iolss jawab... comel lah sangat demok...

Jueliza Jamani said...

Alahai siannya.. cepat sembuh sayang

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

get well soon sayang ...cian dia deman

Nurzakiah Hanum said...

ala cianya

Kira Sakura said...

demam nak jadi lagi kuat nie. cepat sembuh ye syang

::EIDA:: said...

cepat sembuh sayang! pastu sambung sengihh yeeee ;))

aIEn said...

alololo shian nyer dia...get well soon dear =)

DYatie said...

Semoga cepat sihat sayang

Daddy Ziyyad said...

moga cepat sembuhnya...
ada digital thermometer kan kat rumah?

Falsya said...

Alah siannye..get well soon sayang..

Nad MamaZN said...

get well soon baby...

Kakzakie said...

Alahai comel auntie dah sembuh belum hari ini? Cepat sembuh ye sayang..

Ayang Noorainie said...

gws bambam..

*mengaminkan doa*

Nora Karim said...

alahai.... moga sekarang dah reda demamnya....

Kesuma Angsana said...

demam nk membesarlah tu kan !

sal ya said...

Cpt sembuh ye sayang.

Kancil 8349 said...

semoga cepat sembuh

Kancil 8349 said...

semoga cepat sembuh

Mimi Azirah said...

Sian die.demam

shalimar yusof said...

cian dia demam erkk...nak banyk akaii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang