thumbnail

Friday, May 16, 2014

Spontan Jumaat Pulak ye!


Hah..sambungan spontan khamis smlm..
Tak habis geram lagi nie..

Malam tadi pun sama ja..ntah la dik ape tak kena..yang bertambah geram sebab ni..

*



*



*



*



*



*



*



*


Kemahin lenaaaa!!

Keluar kawasan nampak dik??

Hah...geram tau dik..bila ibu Atin adik whatsapp cakap "kak...tgk la anak akak ni tido!sampai keluar kawasan nie..." lena sungguh sampai keluar kawasan pun takpaaaa....

Oooo...malam ko main-main dik..siang-siang merap dengan ibu Atin ehhh...kemaiinn nak tido nak baring kat paha bagai..dah tido lena tak sedar ape dahhh..kawan-kawan bising pun tak fedulikkk...Amboiii ni memang cari alasan nak kene dengan mama nie...

Pandai ehhh...dengan ibu Atin kemain adik ngade-ngade..dengan mama abah buat hal je yeee...he..he..he...tunggu la..tunggu dik!


nota kaki : sedih sebab bulan ni last adik dgn ibu Atin, bulan depan tukar kelas so tukar ibu :(

18 comments:

Nad MamaZN said...

hehehe..adik saja nak manja2 ngan mama n abah :)

Tina Othman said...

Comelnyaaaa siap ibu boleh wasap2

Farah Waheda Wahid said...

sangat comel, lebih kurang Ash jer outstation... berkhidmat di luar kawasan... muahahahaha....

Eye_nee said...

hehehe..sabar wak sabarrrr...kepala sampai terbabas kawsan pun lena.. mlm2 jd minah guard dia yer..babab sikit bontot tu...

ros_reeza said...

Lena je tidur ye. Hihi. Mama jgn jeless

el said...

hahahahaha adik dera ibu ea...
suh ibu praktis bgn sahur nti ek haha
jenuh gak ek nak ngadap main ngan adik tu pagi2 hehehe
yg xleh bla leh lak dia sengeh pepagi cam tu haha sabo je lah

Mila@Rimbun said...

lena betul sampai luar kawasan tuh

ZazaMyMoon said...

hahaha tak lama sok dah pandai skodeng ko ngan Mr. Eady di tengah2 malam :p

Cik Itah@RRP said...

salam. waa..comelnya dia tidur :)

salam jumaat ya!

Mia Kassim said...

Nyenyak tidur ye..... :)

Cik Puan Rara said...

hahahaha.ada sambungan ye kak.hahaha.adik tido lesak yeee.

HeNRieTTa JoSe said...

Nyenyaknye dik....sampai lggar kawasan...hehehe...

Khir Khalid said...

Heehee.. colem je.. nyenyak sungguh tido sampai keluar kawasan eh.. :D :D

Falsya said...

Heheheheh..comel jerrrrr..sama la ngan mek tembun kite tuh..ngan nenek okayh jer..blk umah xleh berenggang..hehe

Amy said...

Ha....ha...ha nak gelak baca "luar kawasan"....nyenyak sungguh..adik tengah meragam nak membesar...tau beza mama dia atau pun bukan..bnyk2
sabor yek ...!!!

rostina76 said...

hahaha!!!!!siap kluar kawasan sampai tertonggeng….mlm kang sahur lagi mama ye. sedai susu byk2 ye

Mar Mansor said...

bestnyer tido..luar kawasan pon takpe janji tido..tido..

Kira Sakura said...

dengan abah mama boleh ngengade tak kena marah tue yang merap lebih hihihihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang