thumbnail

Monday, June 30, 2014

Allah Selamatkan Kamu, Syahmi Irsyad!~


27.06.2007

ALLAH selamatkan kamu!~
ALLAH selamtkan kamu!~
ALLAH selamatkan kamu wahai anakku!~
ALLAH selamatkan kamuuuuuuuu ;)

Yang ke-7

Selamat Hari Lahir buat kamu wahai anak kesayangan kami, Syahmi Irsyad Suhaidi..
Mama, abah tak mahu meletak harapan yang besar pada abang cuma mama abah doakan semoga abang terus membesar sihat, ceria, bijak, menjadi anak soleh dan menjadi abang yang baik pada adik-adik..

Dan

Tahniah diatas kejayaan peperiksaan abang, semoga abang terus sukses ye..

baru darjah 1 kot ;)

hadiah

Mainan memanah ni dah berbulan dia minta, dan hadiah ni dari maktok dia.


nota kaki : got to go..busy day today!

36 comments:

Nurzakiah Hanum said...

wow smart boy

mama tisya said...

tahniah syahmi...cemerlang no 1

Mia Kassim said...

Tahniah syahmi ! Double hadiah ni kan ... :)

Dee said...

Happy birthday syahmi..terus jadi anak yg berjaya dunia akhirat ye..

Fiza Rahman said...

Happy born day & tahniah abg syahmi yg bijak. Semoga terus cemerlang.

Ha Md said...

wah..bijaknya syahmi. tahniah tau. selamat hari lahir (belated) juga buat syahmi. semoga dimurahkan segala rezeki..

Tina Othman said...

Happy birthday syahmi

faraherda.razalan said...

Hehehe....happy bday to handsome superhero Syahmi!

NM03 said...

hepi beday abg syahmi ensem

wow!!! no satu dalam kelas

terer tuuuuu

moga terus cemerlang ye dak hensem!

mama leen said...

Tahniah abg syahmi.. hepi besday..

Nad MamaZN said...

hepi bday! n tahniah jugak :)

Mimie_Zatun said...

happy birthday dear..

Mimie_Zatun said...

happy birthday dear..

Lynda Che Lah said...

Happy Birthday..semoga terus cemerlang

Nieyl said...

happy birthday syahmi..

ZazaMyMoon said...

happy belated birthday abg handsome.. teruskan dgn keputusan yg cemerlang tu tau.. nanti naik darjah 4 macam anak makcik dah susah2 soklan periksa.. huhu..
wah mak kau belikan mainan mcm robin hood gamaknya hehehe

haidar abdullah said...

tahniah kejayaan dpt no 1 :)

dan selamat ulang thn ke 7 utk abang

Bitt (double IS) said...

happy belated n congratulations!
adik jangan kasi lalu depan ehh hehehe

Eye_nee said...

Hepi Birthday dear Syahmi Hensem...Congrate buat kamu suami isteri sis atas kecemerlangan Syahmi dlm peperiksaannya...berjaya anak2 adalah atas kejayaan kamu mendidik dia...Tahniah juga atas usahanya...

Aziela said...

Alhamdulillah...semoga terus menjadi muslim yang cemerlang. Happy Birthday, hansem boy.

Knor said...

tahniah permulaan yg baik..
bakal jadi ustaz ni..

Falsya said...

happy birthday syahmi..and congrats!!!...;)

! Arjunakirana ! said...

Alhamdulillah... dikurniakan anak yang bijak... semoga didikan yang sempurna diberikan... :)

LYAfrina said...

waa..ensem boy

happy birthday.. moga mjadi ank y bjaya duniakhirat..amin


Salam Ramadhan dari Lya

Mas Zull said...

assalamualaikum izwa...tahniah2 n hepi belated besday yer...:)

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

ALLAH selamatkan kamu,
ALLAH selamtkan kamu,
ALLAH selamatkan handsome boy,
ALLAH selamatkan kamuuuuuuuu,

Semoga membesar menjadi anak yang baik, abag yang baik dan membahagiakan ibu bapa

Wak Gelas said...

salam ramadhan., tahniah utk anak yg bijak tuuu., ehhee

HeNRieTTa JoSe said...

Selamat Hari Lahir...Dan Tahniah Buat Abang...

❤Kamsiah❤ said...

tahniah smart boy..
semoga menjadi anak yg soleh..

Kira Sakura said...

hepy besday syahmi. lepas ni mesti boleh lagi fokus. autie bangga betoi tegok syahmi boleh memanah tu

ros_reeza said...

Assalamualaikum kak.. Selamat berpuasa :)
selamat ulangtahun kelahiran buat Syahmi..

Khir Khalid said...

Alhamdulillah... happy birthday & tahniah. Semoga terus berjaya dlm kehidupan menjadi insan yg berbakti kpd keluarga & diberkati di dunia & akhirat... aamiin.

Lyn Yusoff said...

tahniah yer..
semoga menjadi anak yg soleh dan membahagia kan family

Kakzakie said...

Happy birthday sayang..

Budak lelaki kalau dari kecik pandai biasanya sampai besarlah Idzwa sebab budak lelaki lambat matang tak sama budak perempuan. Kadang masa kecik pandai besar belum tentu sebab itu budak perempuan kena usaha lebih berbanding budak lelaki.

Selamat berpuasa dari kakak.. lambat sikit sebab kakak busy sgt.

Julia Johari said...

Nampak matang dikala usia 7 tahun...hebat

Mimi Azirah said...

Sanal helwah syahmi....wah keputusan dia gempaqq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang