thumbnail

Wednesday, July 23, 2014

Kad Raya!!


Ehhh hari ni hari rabu ehhh?takpa laa..
Nak bagitau semalam agak terkejut jugak la sebab tetibe dapat kad raya!

Hahahaha..nampak sangattt kan aku ni bukan ada peminat!Almaklum la aku bukan nyer blogger retis jauh sekali kejar rangking nih..blog utk kepuasan diri je..pfttt..dah jauh tersasar nih..kehkehkeh..apa pun blog ini untuk suka suki ja ;)

Nak bagitau terkejut sebab dah lama tak terima kad raya je sebenar nyer..tahun lepas dapat dari Henreitta Jose tapi aku tak sempat balas!Soriiii..so soriiii..tapi akak simpan elok-elok kad tu ;)

Tahun dapat dari Kesuma Angsana! Lagi la terkejut!
Takde angin takde ribut tetibe dapat kad raya..suka :)

Terima kasih Kesuma Angsana!

Err..saya penah bagi alamat ye kak?

Selamat Hari Raya Kesuma Angsana

Sweetkan?
Tersentuh hati ni sebab orang bagi kad raya..terasa dihargai gitu..

BTW..semua kad aku simpan baik baik..kalau tak caya nanti aku selongkar kotak kad aku..kad raya cintan cintun dari darjah 5 pun ade lagi aku simpan elok-elok :)


nota kaki : ayang aini tau la sape yg bagi mase darjah 5 tu..hahahaha..

24 comments:

Ann said...

tahun ni xdpt 1 pun kad raya..heheh..

Nurzakiah Hanum said...

anum dah ada 3 kad raya :)

nooraini zubir said...

hahahaa..urat ingat dah banyak putuss daa.. tp mcm ku ingt tp mcm pelupa tetibe..

simpan lgik kaa?? dasatt uolss..

kekekeke...

psstttt...iwa ni top tau kt skola sebab die comey tp die garang tu pasal sume budak laki larikkk...kriikk kriikkk kriiikkk..

Eye_nee said...

Baru dpt semalam 1.Dari CAHAYA HIDUPKU...

Fiza Rahman said...

Best lah. Tak der orang pon nak bagi aku kad raya tahun ni...sob...sob...:-(

Kakzakie said...

Mujur ada blogger kan sebab kakak rasa yg masih suka berkad raya hanya blogger sekarang ni...

nur anis said...

best dapat kad raya...

lieyalatif said...

bestnye dpt kad raya...lieay ni stenbai tgu wasap atau sms raya jek laaa ehehehehehe

Nad MamaZN said...

dah lama tak merasa dapat kad raya
nk gantung kt dinding pun xleh haha

Knor said...

satu pun tak da..

ros_reeza said...

syok kan bila dapat kad raya.. mengimbau nostalgia lama :)

SYANI said...

Dah lama tak dapat kad raya..

Nieyl said...

sejak umur jejak 20-an nie dah x penah nak dpt kad raya..tapi duit raya kekedang dapat lagi..hahaha~

Siti Asiah said...

dah lama tak dapat kad raya...;)

Mia Kassim said...

Bestnya....sangat nostalgia :)

Mas Zull said...

assalamualaikum izwa...seronoknya dpt kad raya..:)

aizamia3 said...

Dah 3 tahun ai tak kirim kad raya pada kawan2 yang biasa akan dapat setiap kali raya.. :(

Kesuma Angsana said...

Alhamdulillah dah smpai. Ucap Salam Aidilfitri , mohon salah silap dimaafi,
Terkadang kita bicara dan menitip kata, Yang terkadang mengguris rasa, Walau menyepi seketika, Ingatan itu tetap ada. Terima kasih terus menyokong KA , Selamat hari raya, maaf zahir & batin dari KA sekeluarga

Ibu Lala said...

Dapat jugak 2 keping..ok la tu.

asyifa mustaffa said...

X dpt lansung! Sian kita kan...huhuhu

Zaza Abdul Latif said...

elehhh aku pun bukan blogger retis apatah lagi mengejar ranking.. aku pun dpt kad raya jg ar wehhh.. :D

hainom OKje said...

Mmg bertuah tu idzwa

Kira Sakura said...

tahun ni xsempat nk anto kad raya ke sesape pun. ke mama pun xsempat. apa yang busy sgt tu tatau la =.="

Mimi Azirah said...

bestkan dpt kad raya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang