thumbnail

Thursday, July 03, 2014

Nanti Sejadah Tu Kotor!


nampak?

Kejadian : semalam di Taska semasa transit menunggu bas sekolah agama.
Dia solat diluar sejadah..grrr...
Bila ditanya kenapa, dia jawab "nanti sejadah kotor sebab tapak kaki kotor.."
Huhuhuuu...

Nak say BIG TQ to cikgu, ustazah, ustaz, ibu taska, cikgu taska sebab kerana mereka Syahmi buat ni tanpa paksaan sesiapa sebab bagi dia CIKGU & USTAZAH adalah orang yang paling benar sekali bila bercakap..mama abah pun dia tak percaya sangat, tak berapa nak dengar sangat so ape-ape mama minta cikgu/ibu taska yang cakap kan kat dia..senang kan?
He..he..he..boleh pulak dengar cakap orang lain dari abah mama sendiri ye bang?


nota kaki : harap sangat berterusan mcm ni, jangan separuh jalan je doa mama..

31 comments:

Nurzakiah Hanum said...

bagusnya anak sis

Jueliza Jamani said...

selalu bebudak mcm tu kan.. dengan mama papa bukan main tak nak dengar cakap.. dengan cikgu cakap jer.. saja melampau mengada.. hehehhe

Mia Kassim said...

Alhamdulillah ..... :)

Fiza Rahman said...

Alhamdulillah. Suka tgk gambar nih. Berebut lah orang nak buat menantu nih. Nak isi borang dulu boleh...ekekeke...

Smoga abang syahmi membesar sebagai anak yg soleh ☺

ZazaMyMoon said...

Alhamdulillah.. syukur syukur,, makcik percaya mama kau dulu pun mcm ni kan Bang..

Kan Wa?? (jegir bijik mata kat kau) :p hahaha

Sidratul Muntaha said...

anak2 kami pun mcm tu jugak
asyik tecer, tecer tercer..
layan jelah
kiat ajo lagu gini, dia kate tecer tak ajo lagu gitu
huhuhu

asyifa mustaffa said...

Mcm tu pula...bdk2 ni mmg ! Kata cegunya semua btul...!

Nieyl said...

kebanyakkan budak2 nie mmg akan dgr ckp cikgu berbanding mak ayah nyer.. bagus abg syahmi..nanti boleh tunjuk ajar pada adik2..blh tunjukkan contoh yg baik2 dgn adik2...:)

Kira Sakura said...

sama la kak anak sedara kira pun cm tu. kalau ustaz ckp tak boleh memang dia takut sungguh nak buat.

moga abang syahmi terussss istiqomah amin

safurara said...

Alahaiii anakkk~ sejuk perut ibuu.

Eye_nee said...

Alhamdulillah...Semoga terus begini yer Syahmi..

Mmg tepat kata ko tu beb...anak2 ni kalau cikgu cigi ustaz ustazah ckp itulah yg betul..tp bagus juga..ada seseorg yg dipercayainya...

Sobri Yaacob said...

alhamdulila..
smoga dteruskan ")

NM03 said...

alhamdulillah... bagus abg shami... moga jadi insan dan hamba Allah yang sentiasa menurut perintahnye ye sayang...

Nad MamaZN said...

alhamdulillah...
sejuk perut mama...
moga zakwan pun mcm ni jugak

Cinta Cinta said...

alhamdulillah.... sejuk mata memandang

Kakzakie said...

Selain itu anak-anak melihat ibu-bapa sebagai cermin/contoh. Kalau ibu-bapa lakukan tak mustahil anak akan ikut..

idazs said...

alhamdulilah :)

lieyalatif said...

good boy syahmi!

Julia Johari said...

Sejuk perut ibu syahmi....bagus

Mas Zull said...

assalamualaikum izwa...alhamdullilah amin...:)

Falsya said...

alhamdulillah..teruskan okayh syahmi..;D

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

sejuk mata memandang Abg Syahmi solat :)

maszmadi muhamad said...

alhamdulillah.....

erm, sama anak kita, yang cikgu cakap semua betul, yang kita mak pak cakap ni x betul jerk... apa2 semua kena guna nama cikgu... hihi

Nurul Farahizzati Zakaria said...

Biasa la tu kak... kalau adik zizie, "cikgu kata.. ckgu kata..". Pastu, zizie geram, " Allah kata...", baru dia diam.. hihihi..

Cho Zila said...

Alhamdulullah.... moga akan terus menjadi anak soleh...

faraherda.razalan said...

Ala....sweet je tgk syahmi ni....sejuk perut ibu....

Khir Khalid said...

Alhamdulillah... aamiin.. :)

Haura Marissa said...

alhamdulillah...mudah di didik.semoga istiqamah ..

Ainim Suju said...

bagus la didik anak bersolat since kecil lagi

Mimi Azirah said...

bagusnya syahmi nih...semoga berterusan jd ank yg soleh...

ayu Ismail said...

Amin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang