thumbnail

Thursday, July 24, 2014

Selamat Hari Raya Semua!


Esok keje lagi tapi nak wish awal sebab esok takut takde mood mengadap pc.. ;)

Dgn ini saya ucapkan selamat hari raya!*dengantakmandilagi* ha..ha..ha..

Selamat Hari Raya semua :)
Mohon ampun dan maaf jika ada tersalah perkataan, tersinggungkan hati semasa mengomen.
Pada yang balik ke kg, sila berhati-hati ye..Semoga selamat pergi & selamat kembali semula :)
*dariorangyangtakdekampung..uhuksss*


nota kaki : mkn pun kene hati-hati ok!takut kolestrol,tekanan darah dan berat pun naik nanti..

25 comments:

Jueliza Jamani said...

awalnya dah buat wish ehh.. aku pun kena kerja lagi esok.. tp aku nak mc.. pedulik apa aku dengan bos ni.. bagi bonus ciput aku pun buat perangai.. hahahha
Selamat hari raya.....

sYiRa LoKMaN said...

selamat hari raya..hehe
nice :) jalan jalan ramadhan hari ini..hehe

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

Selamat Hari Raya Izwa!!! Kosong..Kosong yer..=D

Nurzakiah Hanum said...

selamat hari raya

LYAfrina said...

Salam aidilfitri..
Maaf zahir n batin..

Mohon ampun maaf andai ada komen2 y mguris hati dlm keadaan x sdr

asyifa mustaffa said...

Salam aidilfitri buat izwa sekeluarga.

aizamia3 said...

Moga Aidilfitri kali ni lebih bermakna berbanding sebelum ni..

fazianbatrisyia said...

salam aidilfitri utk izwa & family.

Aziela said...

Selamat hari raya untuk Idzwa sekeluarga.... 0-0 yer kita

PoohGumux said...

selamat hari raye izwa...

Nad MamaZN said...

selamat hari raya
maaf zahir batin ye :)

lieyalatif said...

Salam Aidilfitri dari lieyalatif & co.

Pohon maaf zahir dan batin….

Moga syawal dirai meriah dan diberkati….

ain.ya.nun. said...

Selamat Hari Raya Wa.
Kosong-kosong tau
=)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Selamat hari raya aidilfitri buat Izdwa sekeluarga..
Berhati-hati dijalan raya ^__^

Kakzakie said...

Juga dari kakak Selamat Hari Raya, mohon ampun dan maaf atas segala kesilapan tanpa disedari..

ps: budak tak mandi pun comel sebab pandai posing:)

Kira Sakura said...

selamat hari raya kak :)

Nieyl said...

selamat hari raya aidilfitri..Maaf zahir n batin..:)

maszmadi muhamad said...

shumelnyer dia walau x mandi lagi.. hihi

SELAMAT HARI RAYA IZWA
MAAF ZAHIR BATIN

Fiza Rahman said...

Salam Aidilfitri. Maaf, zahir dan batin juga.

Our Story said...

selamat hari raya...

Cikdelima merah said...

selamat hari raya

ewanthology said...

selamat hari raya aidilfitri.
salam kosong kosong.

Hazmin Hamudin said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir dan Batin.

Mimi Azirah said...

Selamat Hari Raya ;)

Zizie Zack said...

Selamat hari raya :) maaf zahir & batin :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang