thumbnail

Wednesday, August 20, 2014

WW : Raya Lagi!


Ehemm.. :)

Naik kerja ade jamuan raya, apa nak kata?Rezeki.
Hutang dulu BW dan cerita zoo.


nota kaki : misi makan sebulan macam hantu raya..ha..ha..ha..

24 comments:

ain.ya.nun. said...

Makan makan juga, kalau badan naik jangan buat-buat terkejut ye.
Haha.

Zaza Abdul Latif said...

rejeki tu Wa..
lepas tu selagi kau rasa badan kau tak turun KG kau pakai je baju kaler hitam hari2.. baru nampak kurus.. heheheh

DYatie said...

Office kita semalam jamuan raya. Tapi, kita EL. Husb n anak x sihat. Huuu.

LYAfrina said...

alhamdulillah..rezeki..
hehe

cantik la props dia tu

Ha Md said...

kakak sy cite, mcm ramai gelandangan yg dtg masuk makan sekali. Photobooth tu belah mana? tak perasan pula. hari ni unit dia pula openhouse. sy rasa, izwa satu department ngn kakak syla.. hehe..

btw, ingat nak g potong rambut kat salon muslimah kat situ khamis dpn sbb alang-alang cuti. hehe..
ada masa, boleh jumpa.. ;)

Bitt (double IS) said...

waaa ada crita zoo terbaru ni...tak sabar nak tengok nihh

asyifa mustaffa said...

Msia kan rayanya sebln !

Julia Johari said...

Murah rezeki kak izwa...sonokkkk yer hari2 makan...weeeeeee jimat duit poket...leh pi jenjalan lagi kak yeyyy

Nurzakiah Hanum said...

bestnya

Nad MamaZN said...

alololo canteknya dia! ;)

Nieyl said...

Untung laaa...
rezeki...hihihi~

Eye_nee said...

Ohhh opis akk Melayu beberapa kerat jer...jd no jamuan2 raya ni diopis..cuma ari tu boss bawa kami makan2 raya di Holiday Villa...

Fiza Rahman said...

Selamat menternak lemak. Dik mok ada. Bley kurangkan lemak mama dia...hehehe...

faraherda.razalan said...

Untunglah keje gomen, mkn2 raya sana sini. Hahahaha! Nak tumpang sekaki boleh tak?

Ctknya baju awak tuuuuuu~

ieda immi said...

wahhh rezeki syawal kan dik ! ok lah tu ... comel baju !

Mas Zull said...

assalamualaikum izwa....alhamdullilah rezeki bln raya...:)

aizamia3 said...

Makan je dulu.. pehtu diet balik.. hehehe..

Hanis Azla said...

As-salam izwa..

wah.. berbaju raya ke tu? he..he..

ros_reeza said...

syokkan kalau ada jamuan raya.. macam macam ada..

Rinna said...

Bulan syawal.. masih lagi ada jamuan raya..

maszmadi muhamad said...

alhamdulillah, rezeki orang bagi, x kan nak tolak kan.. hihi

Bin Muhammad said...

Selagi belum berakhir Syawal... Berayalah kite... :)

Kakzakie said...

Cantik props yg dibuat. Kreatif betullah!

Kira Sakura said...

Jamuan raya ofis time kita ditimpa musibah. Xdpt menjamu dengan seleranya nguuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang