thumbnail

Thursday, September 25, 2014

Wajah Baru, Lebih Matang


Terang-terang tajuk kemain terus terang!
Nah, tukar lagi. Kali ni takde dah kerawang ke kerongsang ke, amik yang paling simple & jelas je.

Ala apa lagi, wajah blog ni yang baru la. Err..duit tak bayar lagi ni..¥____¥

Almaklum tetibe rasa macam dah matang plak! Tua tu tetap tak nak mengaku..ha..ha..ha..
Jadi, macam biase guna perkhidmatan Cik Kumbang manis kita tu ;)
Rase nyer ni kali ke-4 kot. *mungkinkalinilasttukar* harap nyer la.

Harap-harap lepas ni mood berblogging tak ke laut lagi.

Actually hijau is not my colour, tak pernah berkenan pun hijau tapi ntah kali ni rase mcm hijau itu sangat menarik dan mungkin sebab faktor usia pun memain peranan juga.
Biase la aku mane penah stick pada satu warna, ape saja warna aku boleh suka kecuali kaler coklat gelap macam x sut dgn aku. Makan coklat ye aku suka.

Hijau ni ala-ala macam frozen plak aku tengok.
Frozen pun frozen la. Yang penting aku suka hasil kerja Cik Kumbang ni dari dulu sampai sekarang. Senang nak berurusan sampai aku naik segan sebab dia baik sangat.


nota kaki : aku cuti lagi, adik mok demam nak jalan.

28 comments:

Falsya said...

sejuk je mata memandang kaler ijo nie..hehehe..

Mia Kassim said...

Nampak lebih tenang dan matang gitu :)

Aziela said...

Nampak soothing. Loading pun sekejap. Akak suka.

Jueliza Jamani said...

nampak sejuk jer.. hehehhe

~Beb~ said...

cool tp gmbr ataih nuh pecoh2 sket.. klu dpt lg mantap syiok. tp aku pon xlepas nk pkai clear2. x reti. ahaks

IDAZS said...

cantik..kemas dan cepat loading

LYAfrina said...

cantik...
rsa luas je mata tgk..
lya pon cari org gak nk design blog..
blog lya x siap tu.. terus hitam legam skarang.. x siap edit..
nak samb smula dh malas.. hehe..

leh ushar jugak ni..

Lulu Caldina said...

mcm lebih kurang saja dgn lulu hehe.. biru mmg lawa

Wan Fatihanum Wan Rusli said...

tak nampk mgkin sbb guna phone kot

Nurzakiah Hanum said...

nampak lebih kemas

Zaza Abdul Latif said...

woiiii apasal terang benderang sangat bila aku masuk blog kau harini. selalu aku membaca hitammmmm je background boleh bikin aku jadi mengantok.. hahahhaa
btw nice & simple sangat blog kau skrg ni.. baru cerita mata aku nak melilau dlm ni.. hehehe.

Mas Zull said...

assalamualaikum izwa...simple,kemas dan cun la...:)

Bitt (double IS) said...

segar mata i...hehehehe

Fiza Rahman said...

Simple tapi cantik sangat . Suka tengok ☺☺

FARAH deeb said...

Simple tapi cantik. Kite dah bertahun la kot tak mekap blog. Dah tua2 ni makin malas le plak harhar!

nooraini zubir said...

sumtimes simple is better..heeee...

tetibe pon rasa mcam nak enhance mrspuex blog jugak...mcm dah bosann..huhuhu..

PinKy MoMMa said...

wah nk tkr jugak kak wa..shantek sgt ni..dik mok cpt sht ya..x sht pun tehtap pose dpn camera..mampoo?

- said...

woww.... cantik... tetiba plak rasa nak tukar gak... huhu

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

eh..ingat salah masuk rumah tadi..ekeke

fayreen mizan said...

Hi dear. Ni 1st time singgah sini. Nanti saya 'jalan-jalan' sini lagi :)

Tihara said...

cantik sebab cerah jer blog ni :)

aizamia3 said...

yang ni simple.. just nice dengan mata ai..
yang sebelum ni pun ok gak.. ;)
yang penting senang nak baca dan komen.. ;)

Eye_nee said...

less is more kann...suka sgt ni sis..sempai dan tenag jer masuk disini...

Cik Kumbang said...

Maceh kakak comel :*
Aah kan mcm frozen,kena tmbh salji2 ckit je hehe :p

ida =) said...

Wahhh... Sampai 4 kali... Maksudnya puas hati la kan? Mesti servis baik. Cantik dan kemas!

Sal Bee Yah said...

cantik la warna hijau ni..I loike!

Hazmin Hamudin said...

Cantik gak wajah baru ni. Senang nak baca. Tak sakit mata.

hainom OKje said...

Macamlah usia sangat ko dik hehe.....akak ni yerlah hihi.....
Okje pun kurang suka kaler hijau ni tp nampak sweet ler kaler ni, lembut jer hijau dia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang