thumbnail

Wednesday, October 08, 2014

Betul ke Bohong ni Nuffy?


Tanjat gegurl!

Biar betul Nuffnang ni??
Takkan ade yang jadi 3 kali??

Ehh..baik nyer hati..ehh terima kasih banyak lah sebab semalam xde pun tapi tengok tarikh 6hb..Jangan nak pelik-pelik sangat Nuffy oi..
Jangan nak main-main sangat Nuffy ni, kang aku merajuk kang.

Tapi yang aku perasan sejak blog berbaju baru ni traffic aku macam lagi senang je naik.
Mungkin lebih ringan kot blog ni atau mungkin sebab blog ni dah tak mengantuk.
Ha..ha..ha..cerah mata kate orang!

38 comments:

Nurzakiah Hanum said...

bestnya

LYAfrina said...

eyh..eyh..eyhh..
betol la tu kot..
haha.. kesiapan teknik y membawa rezeki mungkin...

tp mmg x diakui.. sejak berbaju baru ni mmg blog awk sng buka.. smooth... laju je..

Kakzakie said...

Tak kiralah Idzwa dia nak bagi tiga utk satu iklan relakan aje - rezeki dtg bergolek tu

Nuriesya Nadia said...

Fuiyooo !! Hebat ! Hahahaha. Tahniah kak. :D

Zaza Abdul Latif said...

aku ada gak yg mcm ni.. on going tp madul. dari ogos haritu tak bergerak giler agaknya..

Aisy Nasiha said...

Wah..masyuk nampaknya.ni.. tahniah

Jueliza Jamani said...

heheh betul la tu.. aku pun tetiba dapat lagi yg SME tu.. ape hal bagi banyak2. hahahhaha

Nieyl said...

wah!best nyer....

Kuazue Mohd said...

hahaa... sama lah kiter.. rhb tu pun naik berkali2.. alhamdulillah..

safurara said...

mata sy pon terbelalak kak.hahaha

#BW sambil klikklik IKLAN nuffnang!

faraherda.razalan said...

Sukalah blog Izwa yg baru ni. Suka yg flash gambar tu. Cool!

Julia Johari said...

perghhhhhhh masyuk sis masyukkkkk...


nanti belanja instant shawl satu eh hehhehe

lieyalatif said...

perghh byk tuuu..rezeki tu izwa...ape lagiii...update sampai lebam heheheeh

HeNRieTTa JoSe said...

byknye....rejeki...tahniah yea akk...lamer xbertandang cni...berwajah baru dah,....

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

hahaha sama.. tapi byk dapat rm0.00. mihmih

Lynda Che Lah said...

haah..betul kak..pun dpt pagi ni..
ke Nuffy main-main ni..huhu

Aziela said...

wahhh...kencang ni dik....

Kira Sakura said...

wahhhhh seronoknya. kira check kira punya nuff tadi RM0.25 ngehngehngeh

FatinArina Abdullah said...

Cantik baju baru ni ;)

Tahniah ;)

nooraini zubir said...

kenape ni ..kenape nih?? apsal kite x dpt cpuv ni..hishh nuffnang ni nak kete nih..ececeeeee...

~Beb~ said...

Aku lyn je. Tp smpi skrg x phm. Lol. Lantak p le. X pandai.

Mas Zull said...

assalamualaikum izwa...rezeki tu...;)

Fiza Rahman said...

Betul lah tu. AKu pon dapat lagi. Total suma ada 9.

Falsya said...

huiyooooooo...kite pun tetibe terkejut dpt byk gak dr nuffnang kak..tp xleh chelen la smp 11 ongoing...hehe..

:: Cik Viva :: said...

takpe..rezeki tu

Wan Fatihanum Wan Rusli said...

rejeki...

IDAZS said...

nuffnang mmg bermurah hati kali ni.. tahniah babe

el said...

amboiii berderet2 haaa
tp lau dpt dua jap lagi dah kedit
btw tahniahhh..pulun jgn x pulun hahaha
rezeki bln october uols

sudipVSsenduk said...

rezeki jangan ditolak

aizamia3 said...

Dia bagi kita amik je.. ucap tq nuffnang.. ekekeke..
dah tukar layout ni nampak cerah mata ni.. ekekeke..

Muzai Samilan said...

betul betul.. sme naik sampai 3 kali.. tp izwa lg byk yg berganda..

Bin Muhammad said...

Rezeki berganda2 tu namanya. Suka template baru ni...simple dan fast loading! :)

Ainim Suju said...

lately ni memang rajin nuffnang bagi cpuv berganda

msredcheesecake said...

Alhamdulillah rezeki...berderet tu...hheee

Fifi Nadhrah said...

nuffnang tengah baik hati kan..

CT Humairah said...

wooooow this is shoooo good. masyuk..!!

::EIDA:: said...

ok disebabkan ida pun terTANJAT gegurl, ida klik nuffy akak! hehehhehe~

ida =) said...

hohoho...rezeki tuuu!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang