thumbnail

Tuesday, October 14, 2014

Doakan Abah Mertuaku!


Gambar yang diwasap adik ipar

Pagi tadi (5 pagi) abah mertuaku diserang kembali sesak nafas dan suspek jantung sekali lagi.
Kali ni terus ke ICU Hosp Labuan.
Tu gambar mase tengah tunggu turn nak di scan - kata adik ipar aku. Sedih pulak tengok abah mengerang kesakitan macam tu. Kami pun sesak nafas tengok keadaan abah macam nie...ermm...

Harap-harap abah mertuaku diringankan beban kesakitan beliau.

29 comments:

Jueliza Jamani said...

Allahuakbar.. semoga abah mertua mu sembuh.. Amin... ;(

NM03 said...

semoga abah mertuamu cepat sembuh dan diberi kekuatan utk hari2 mendatang. amin

faraherda.razalan said...

Moga diberikan kembali kesihatan bt abah mertua Izwa. Sebak lihatnya....

Shark Kay said...

semoga semuanya selamat nanti.
time camni kena banyakkan bersabar,
jgn sedih.
nnti orag yg sakit tu tgk lagi bertambah sakit.

Ena said...

Moga Mertua Izwa cepat sembuh.

Salam kenal.. kita singgah dari blog ke blog
dah lupa dari blog mana..



Kita nak tanya skt
Sblm tu maaf ye klu kita salah orang
Mrmm.. Izwa ni sblm ni pernah hantar anak ke Nursery
di Taman Dagang, Ampang tu ke ye?
Bkn apa mcm pernah tengok
Dulu anak perempuan kita penah hantar situ 3 tahun
Tapi maaf la ye klu kita salah org
(*__*)

Farah Waheda Wahid said...

semoga abah mertua you sihat dan sembuh kembali yer darl...In Shaa Allah, i doakan sama...

Nurzakiah Hanum said...

insyallah

Lynda Che Lah said...

Semoga dipermudahkan..sihat semula hendaknya

Falsya said...

allahuakbar!!..sayunye tgk gambau ayah mertua akak..

semoga cpt sembuh ye pakcik..

KhaiZa said...

semoga cepat sembuh. Doakan yang terbaik.. InsyaALLAH

Fiza Rahman said...

Bertabah yer babe. Smoga bapa mertuamu diberi kekuatan dan semangat yg tinggi dalam melawan kesakitan. Smoga cepat sembuh. Sama² kita berdoa yerp.

el said...

Semoga diberikan kesihatan yg baik..cepat2 sembuh

lieyalatif said...

ya Allah...sayu tgk pic ni beb...moga semua kembali okey...fil cepat sihat dan dipermudahkan segala urusan...

in sha Allah...

Ipah Kholipah said...

semoga cepet sembuh ya abahnya :)

Zaza Abdul Latif said...

sedihnya Wa..
kita sama2 doa kan yang baik utk FIL kau..
semoga cepat sembuh

nooraini zubir said...

semoga abah mertua iwa sepat sembuh dan diringakan sakit.
dan semoga family mertua iwa tabah hadapi dugaan dariNya..

aminn..

Tihara said...

semuga cepat sembuh, insha Allah

::EIDA:: said...

Allah............................ amin amin semoga cepat sembuh......

Daddy Ziyyad said...

saya doakan moga abah mertua cepat sihat, dipermudahkan segala urusan..
zikirlah Rabbi Yassir Walatuassir banyak2 ya Izwa..

Nazayiena Ayiena said...

semoga ayah mertua cepat sembuh.

- said...

smga abah mertua cpt sembuh ye :)

LYAfrina said...

Semoga ayah mertua awak kuat melawan kesakitan tu & smoga Allah Swt meringgankan kesakitan tu. Insyallah

Hanis Azla said...

As-salam izwa..

sabar ya.. semoga segalanya selamat dan dipermudahkan.. semoga mertua izwa diberikan kesembuhan hendaknya.. insyaALLAH..

Kakzakie said...

Allahurobbi.... ujian buat keluarga dan abah
Moga abah diberi kekuatan dan kesabaran yg tinggi
Anak-cucu dan sahabat handai hanya mampu berdoa. Moga ada kesembuhan.

Kira Sakura said...

moga abah mertua kak izwa cepat sihat dan terus sembuh amin

Ibu Lala said...

Moga semuanya bàik baik saja.

hainom OKje said...

Moga diringankan bebanan sakitnya yer Idzwa...

Kesuma Angsana said...

bertabah yer, moga abah mertua idzwa kembali pulih sperti sedia kala!

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

Semoga fil ezwa cepat sembuh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang