thumbnail

Monday, October 13, 2014

Happy Birthday Sufiya Irdina!

Kakak Sufiya Irdina Suhaidi

Alhamdulillah, 11.10.2014 kakak Sufiya Irdina genap 5 tahun!
Sensitif orang nyer walaupun perangai rock kapak, perangai suka hati dia nak buat ape lepas tu jarang sangat nak dengar cakap orang..bhahaha..anak no.2 memang macam ni ke?Pftt..

Dengan dia kene cakap lemah lembut belai-belai dayu-dayu puji-puji baru la jalan ape yang kiter suruh, kalau ko cakap berkeras dengan dia memang keras la dia kat situ.Ha..ha..ha..
Tu la masalah nyer, mama ko ni cakap lembut sekali je bukan macam abah boleh cakap lemah lembut dayu-dayu seratus kali dengan anak-anak. Dengan mama, abah ko cakap pakai hati je..bhahaha...telepati sangat nie abah mama ko ni kakak..!

Ohh..mungkin rezeki kakak Sufiya sebab harijadi dia kami lepak kat hotel bajet..hehee..hotel bajet sudah sebab 1 malam je Eady ade keje kat Kuantan. Last minit plan, khamis baru confirm, malam pack baju esok petang terus ke Kuantan.

Harijadi kakak, mandi pool kecik lunch potong kek kat kedai mamak.
Hehehe..bajet sangat ni kakak! Tapi alhamdulillah kami semua gembira dengan perjalanan singkat kami. Yang penting kami bahagia dengan cara ni. Anak-anak pun tak banyak ragam.

BTW, selamat harijadi kakak Sufiya Irdina Suhaidi, semoga membesar sihat ceria dan semoga dapat kurangkan penyakit suka menangis tak tentu hala tu dan semoga akan mendengar cakap mama abah lebih banyak lagi selepas nie..hehehe..

28 comments:

Jueliza Jamani said...

Happy besday kakak Sufiya... semoga sufiya sihat2 selalu.. dengar cakap mama..

nooraini zubir said...

hepi besday kakak.. semoga membesar dengan sihat dan cemerlang..

Zaza Abdul Latif said...

HAPPY BELATED BIRTHDAY KAKAK SUFIYA IRDINA..
Semoga jadi anak kebanggaan mama&abah dan adik bradik..
belajar pandai2 mcm mama tau... belajar bersabar mcm abah :D

Lynda Che Lah said...

happy belated birthday kakak..
janji anak-anak happy kan Kak Izwa

Cik Kumbang said...

Happy Birthday Kakak Sufiya yang cantik (*^_^)

Nieyl said...

Happy birthday kakak sufiya..
Semoga menjadi anak yg solehah..
Semoga berjaya dunia akhirat..Aminnn...

IntaNBerliaN said...

happy birthday kakak sufiya... moga membesar sbgai anak yg solehah

Daddy Ziyyad said...

Happy besday Sufiya!!!!

Muzai Samilan said...

happy birthday sufiya.. jadi anak yang baik dan solehah ye

Mas Zull said...

assalamualaikum izwa....hepi besday sufiya...:)

faraherda.razalan said...

Budak ctk ni! Hepi bday syg! Moga membsr jdk anak yg solehah ya?

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Happy B'day kakak..moga membesar menjadi anak yg solehah & membesar bagai juara.,. ^_^

Nurzakiah Hanum said...

selamat hari lahir kakak

MizzTina said...

epi besday comel..moga jd anak solehah..biar garang, jnji hati baik..hehehe

Tina Othman said...

Happy birthday kakak

HeNRieTTa JoSe said...

happy birthday.....

Falsya said...

happy birthday kakak..alahaiiii tetomeynyeee kakak nie..

Azyyati Liah said...

Happy Birthday Kakak Sufiya Irdina. Moga jadi anak solehah yang menyenangkan hati ibubapa bila dewasa nanti :)

Nazayiena Ayiena said...

Hepi besday kakak Sufiya Irdina,semoga jadi anak yg solehah dan sentiasa ceria selalu.

Kira Sakura said...

hepy besday Sufiya. moga jadi anak solehah, berjaya dunia akhirat. dan moga doa mama abah diperkenan Allah. amin amin.

alaaa kak, sambut kat mana pun takpe. yang penting dorg hepy. kita pun hepy hihihihi

::EIDA:: said...

to : irdina gojes,

happy besday bebeh :) semoga menjadi anak solehah . pandai dunia akhirat aminnnnnnnnnnn

from : KAKAK ida yang super gojes!

#hahahahhahahhahaha

Fiza Rahman said...

Sebijik macam perangai qahirah jugak ni.

Selamat hari lahir kakak sufiya yg cantik. Semoga membesar sebagai anak yg solehah.

Aziela said...

Kakak dah besar. Alhamdulillah....sihat dan cantik. Happy Birthday, pretty.

- dieyana - said...

selamat hari jadi kakak! perangai lebih kurang sama dgn anak kita yg no2! ;-))

aizamia3 said...

Selamat Hari Lahir Sufiya Irdina..
Moga sihat dan kuat serta menjadi anak yang baik dan kebanggaan ibubapa.. ;)

Shark Kay said...

slamat hari lahir sofia :)
comel gaya posing tu.

hainom OKje said...

Hepy Bezday Kakak

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

Happy birthday Suffiya Irdina..jangan suka nangis2 lagi tau..dh big girl dh..=D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang