thumbnail

Monday, October 27, 2014

Taiko!

Bersiaran pun lambat sebab internet down..pftt..

3 budak ceria ;)

Cuba teka yang mana taiko antara 3 org ni?
Aku is busy hari nie. Later aku BW ok.

Ohye..gambar ni jadi wallpaper pc aku skrg..penguat semangat aku diaorang ni.
Kang letak gambar gedix dengan laki kang menyampah pulak orang lain tengok..hehehe..

27 comments:

Nurzakiah Hanum said...

la ye ke patut la

Ha Md said...

hi shakira comel..

nooraini zubir said...

adik domok memang taiko btoll.. hover pon ye..hehehee..

tapi sume comel-comel sangat..

Mas Zull said...

assalamualaikum izwa...cute n comel jer...:)

Daddy Ziyyad said...

yg kecik paling taiko!

Falsya said...

Sependapat dgn daddy ziyyad..ahahaha..

Kesuma Angsana said...

hehehe... biasanyer yg pl kecik skali macam adik kat rumah KA ni hehehe

Jueliza Jamani said...

tengah laaa sapa lagi.. over tau hat kecik tu..

Kakzakie said...

Aduhai adik punyalah ceria diapit abang dan kakak.
Adik buat org yg tengok ambar ini pun senyum tau:)

LYAfrina said...

comel.. manis..cute.. sweet..semua ada..
y abam tu sgt ensem la.. jd menantu nak? hehe

faraherda.razalan said...

Siapa lagi penguat kita klu bkn anak-anak. Heheheheh! Comelnya! Tgh tulah kot taikonya. Kan? Hahahaha!

Lynda Che Lah said...

mmg taiko abis yg tgh tu

Fiza Rahman said...

Dah tau dah. Sapa lagi klo bukan dik mok si manja kededek ni kan. Ceria dan over ko kan dik. Geget kang ☺

Kira Sakura said...

mesti yang tengah tu kan. si adik manja keledek itu hihihihiihi

Etuza Etuza said...

asalam done follow sini tempoh hari..jemput ke blog Etuza ya

Etuza Etuza said...

anak adalah permata hati

adianiez AIDA said...

taiko?
aida teka ekk... yg bongsu tu hah!

Etuza Etuza said...

asalam terharu..anda telah klik my nuffnang tqsmuch..ada lah sedikit nampak duit..

Zaza Abdul Latif said...

aku rasa yang tengah tu..

Cik Kumbang said...

mestila yang tengah2 tu taiko,betul x? :D

el said...

mmg patut jd wallpaper..cute abis

Julia Johari said...

taiko is adik mok comel tu hahahhahahha geyam tgk diorang ni cute2 cm mama dia...

aizamia3 said...

yang tengahlah taiko.. ;) kehkehkeh..

Cikgu Ma said...

comey2 semua...

hainom OKje said...

Haha.....Izwa sesekali kena gak gambo gedix hehe.... Taiko mesti yg pompuan betul tak

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

misti adik kan? sbb sume sayang dia...hihi

CT Humairah said...

adoiyai samalah.. internet lembab. gagahi jua demi nak blogwalking jenguk kawan kawan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang