thumbnail

Monday, January 19, 2015

Aku Tanya Apa Khabar?


Aku tanya apa khabar? Aku tanya apa khabar semua?keh..keh..keh..kang pagi-pagi ade yang sarapan kaki nie ;) relax ar..ini pertanyaan betul ni. Korang ape khabar hari ni?

Aku macam biase, bangun pagi mandi bersiap gosok baju seluar laki solat siapkan anak-anak siapkan bekal  dan lagi dan lagi...macam-macam la kerja pagi hari. Lambat 5 minit menderita ko sampai lewat hampir setengah jam dari MRR2 tu.

Oh yang gelakkan kan aku pasal entry lepas, takpe..TQ ;) tu penguat semangat aku tu.
Antara impian yang harus aku capai jugak satu hari nanti dan yang penting aku nak pergi bersama Eady dan anak-anak. Biar gembira dan bahagia bersama kat sana.(amin~)

Aku sihat hari ni, alhamdulillah..anak-anak suami semua sihat macam biase..alhamdulillah.
Cukup dah buat aku gembira. Sometime benda kecil pun boleh buat kita gembira dan bahagia sepanjang hari tau tak.


budak paling bahagia kat dunia!

Ko mampu, berdukung dalam rumah ke depan ke belakang..hahahaha..lagi budak ni dah berjalan lagiiiiiiiiiiiiii dia malas jalan korang tau! Kadang tu geram giler tau tak..biar je dia nangis sambil duduk sebab dia tak nak bangun berdiri berjalan.

Dia perasan dia ringan la kot padahal dah sekampit lebih sikit beras 10 kg tu..apekemalas nak ke dapur pun hulur tangan suruh orang dukung T___T yang rajin jalan laju bila nampak kucing jek! Grrr...kucing pun takut dengan ko dik..

Nampak senyuman gembira dia? Yup..ini antara yang buat aku bahagia..

Anak syurga kami (yang tengah paling taiko..kehkehkeh..)

Cukup..takde yang lebih baik dari melihat wajah anak syurga kami. Semoga kamu sentiasa dibawah lindunganNYA ye anak-anak.

Oh hari ni terlebih bahagia sebenar nyer sebab pagi-pagi Eady ajak cuti 22hb ni..nak setelkan ade benda sikit-sikit tapi yang penting dapat dating berdua dengan dia. Giler lama kot tak dating berdua weh...Perrgghh...masuk keje semangat giler buka pc terus apply HRMIS..hahahahaha...kemain semangat isnin aku!



25 comments:

ain.ya.nun. said...

Khabar tak baik je sebab lagu apa khabar menang haha

Julia Johari said...

Kak wa sayang...tetiba doa biar ju preggy tahun depan...nak anak ramai mcm akak hehehhe...suka tau tgk keletah anak sis plg bongsu tu, pandai betul dia selfie sekarang, semoga anak2 sis senantiasa sihat dan ceria selalu...rindu kt dik mok...meh la auntie dukung ke depan ke belakang hehehhe

Falsya said...

Arinie xdpt surat khabar..memasing semua mogok sbb lagi apa khabar menang..ahahhaahha..mcm xde kene mengena kan..asal cheeky sgt senyum adik tuh..notty sgt muke tau..gerammmm..

Lynda Che Lah said...

akak..
sama si qhalif.dh jln tp nk berdukung je..patah pinggang mengendong dia sambil msk.
amboi kemahen smgt buka hrmis..:p

Daddy Ziyyad said...

lambat 5 minit, kesannya boleh lewat 1/2 jam? wauuuu....teruk tu :P

Zaza Abdul Latif said...

kemain bersemangat pagi ni kau yer.. aku khabar baik je.. awak kat mana?? *tetiba* ;P

Nur Inani said...

nak suruh orang excerscise dukung dia. hahaah :D

Nurzakiah Hanum said...

x baik sebab menang

Kakzakie said...

Kakak ni siapa dgn bebudak tu? Tapi tengok mereka pun aduhai macam ada terapi boleh senyum lebar tau:)

Lagi-lagi adik tu. bukan main dia tau..

Nad MamaZN said...

syoknya nak cuti dating2! ;)

Mrs Puex said...

kite khabar selesema+batuk uols..

wah wah wah nak deting deting yee.. happy deting ok..

kemainn semangat senin bukak hrmis..hahahaa..

apeapepon hidup kene enjoy!

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

amboiiii baru masuk kerja dah apply cuti.. terbaik lah..hehehe...selamat berdating nanti..=D

Kayu Manis said...

tak mo dukung2

Cho Zila said...

isnin yang tak bluesler yerk.. semangat.. semangat...
anak2 memang penguat semangat.. tapi kalau dia buat hal rasa letih jugakkn...

wahida said...

dating berdua itu best oiii...haha...

CikLily Putih said...

trus jadi top plak lagu apa khabar ni ek

Cik Ecah said...

khabar baik...hihi

amboiii yg taiko tgh tu kemain comeyyy!

Fiza Rahman said...

Dik mok memang taiko.

Aku khabar biasa jer. Busy lately.

Aziela said...

Akak kalau nengok gambar anak2 awak ni..bahagiaaa jer rasa. Sejukk jer hati. Alhamdulillah. Biarlah org lain dah kondem kita dik. Janji kita dengan Allah, betul dan benar.

Diana Rashid said...

Anak2 semua ikut muka Izwa..kan??comel je..hehehe

Diana Rashid said...

Anak2 semua ikut muka Izwa..kan??comel je..hehehe

LYAfrina said...

saya jawab..khabar baik...
saya jawab khabar baik...

hahaha

::EIDA:: said...

kag ig tgok budak dedik ni. kat sini pun nampak lagi. heyy gerammmmm nyaaaaaa ! HAHHAHA

Kira Sakura said...

jenuh pulak nak kena umpan kucing dekat dia nak bagi jalan selalu tu eheheheheh. manja keledek sangat adik ni. geget sat gi baru tau mihmihmih

hainom OKje said...

Mentang mentang le lagu tu menang AJL hihi....Tak sabar nak menunggu berdating ler tu kan....

Best sungguh jadi budak kecik yek Izwa, agak mls berjalan, hulur jer tangan nak dukung...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang