thumbnail

Thursday, January 08, 2015

Promote : PiccaBooth dari Piccaboothofficial (IG)


Hidup mesti positif, jadi mari kiter kongsi benda yang positif malah syok juga awesome...bagi aku la, korang aku tak tau la pulak. Mihmihmih...

Korang, benda ni benda baru bagi aku..aku tak tau la kalo korang dah menggila dulu dan aku orang yang kampung skit ni baru jumpe benda nie. Ala photobooth yang biase orang letak kat event-event atau kenduri kawin tu. Aku tak penah jumpe lagi tapi yang aku jumpe ni mase Festival Pengantin MARA mase Sufiya jadi flower girl haritu. Tu 1 st time aku jumpe.

1st time tak pandai lagi sampai nampak separuh kepala je.

Gedix itu kami..hahaha..

Yang aku nak citer kat sini, aku nak tolong promote kan PhotoBooth fromPiccaboothofficial. Serius aku rase benda ni memberi 1 kegembiraan yang giler waktu bergambar dan bertambah giler gelakgelak tengok gambar masing-masing lepas tu. Oh ye gambar tu terus diprintkan kat situ. Tak ke giler lepas ko ko lagi pastu ko lagi yang amik gambar?

Bertambah giler pulak sebab krew PiccaBooth ni rajin sangat melayan korang yang super giler. Diaorang sporting habis! Mungkin sebab diaorg pun paham kan sekarang ni zaman kegilaan bergambar. Eh..kenapa dah nampak macam aku sorang je yang giler bergambar ni?Ha..ha..ha..benda ni best koranggg..

Kalau korang terjah IG PhotoBooth from Piccaboothoffical ni korang akan nampak segala kegilaan yang aku bagitau. Kalau korang tengok gamabr aku tu sopan-sopan aje kan? Tapi disebalik sopan itu tersimpan 1 kegilaan yang korang tak nampak..he..he..heee....

Untuk yang nak kawin, yang ade event besday ke dinner ke whatsoever korang boleh contact : 013- 311 0690 untuk PhotoBooth yang awesome nie. Simpan buat kenangan gambar-gambar nie.

Macam aku, aku gantung kat office ni, walaupun koleksi gambar aku penuh atas meja tapi aku tetap jugak letak sebab gambar dari Photobooth from Piccaboothofficial ni satu benda baru dan awesome bagi aku.

Dan dek kerana awesome ni la aku promotekan secara ikhlas dari hati aku. Ehh..kalau bagitau kire ikhlas ke tak eh?Hihihii..tak la korang..aku promotekan saje-saje je sebab benda ni awesome sangat tu yang aku share kat korang supaya keawesomenan nyer sampai kat korang pulak. Gitu.

20 comments:

Fiza Rahman said...

Cantik gambar² tu. Kat majlis² kawin banyak buat photobooth mcm ni skang. Tak macam jaman kita kawin dulu ☺

:: Cik Viva :: said...

penah amik gmba guna servis piccabooth ni masa gathering aritu..pastu print byk2..hehe

NM03 said...

skang ni merata pun dh ade ngan photobooth ni kan. beday qausar sesok aku pun igt nak adekan benda ni.

ko mesti tak baca kan n3 aku noks. aku dh ckp kt situ @the curve. kutil kang.. hehe

Falsya said...

Kalau dulu2 time muda remaja rajin amek gambau gini..boleh pilih2 macam2 pattern nak mcm mana..hehe

Cik Ecah said...

kiutnya picture family gituhh...

Daddy Ziyyad said...

zaman sekarang ni kalau nak kahwin, mmg best sebab kos photography makin murah, sebab banyak saingan..:)

Lynn Hamzah said...

hihihi...kalau ada nie comfirm asyik nak bergambar jer...hahahah...

el said...

cun sgt..saya suka!!!:)

fazianbatrisyia said...

Cantik...
I skrg tak suka gambar...penuh jek rasa...then patner pun gambar kaku jek...I lg tak suka...alasan

yoorin melacolea said...

alahai.. bestnye kalau masa kenduri kawin diri sendiri ada natang ni.. nampak gayanya nak buat event apa ek? kena tunggu anak dara kite nanti kawin laa jawabnya.. ahahhaa

Julia Johari said...

akak wa saya plg suka la entry ni...geng2 suka bergambar mesti la syok ni...great la staf2 pun suka gila2 melayan kerenah customer...alaaaaa nak tiru cm kak wa la....dpt instant gambar syokkk ye....gambar sis ngan whole family sgt cute....suka tgk

hainom OKje said...

Cantiklah Idzwa.....pakai sedondon tambahlah cantik gambonya. Awak suka pakai putihkan...

Hanis Azla said...

As-salam izwa..

comel aje gambar couple tu he..he.. best kan bila ada piccabooth ni.. boleh print gambar terus.. last few weeks kat wedding seorang saudara pun ada piccabooth ni.. seronoklah semua org posing.. tp dengan syarat lepas bergambar kena tulis ucapan kat guestbook untuk pengantin.. setakat nak wish apa ada hal kan.. janji dapat gambar cantik he..he..

Yan Saflina said...

Bestnya!

Cho Zila said...

best sesangatni...

Nieyl said...

nice la...:)

aizamia3 said...

Masa kenduri adik ipar awal tahun lepas tu ada letak photobooth.. tapi sayang, ai takde pun bergambar kat situ.. eemm.. sibuk apa ntah sampai lupa terus.

::EIDA:: said...

adik ida nk tawen, nk pujuk dia buat menda alah ni laa.. tapi alaaa nape mahal benorrrr harga diaaa sobsssss

Kira Sakura said...

ini dia macam mesin gambar yg ada dekat shopping mall selalu tu kan kak. tp klu kat mall tu kena bayar, yg ini klu free memang lagi super best la ekekekekeke

Lilian fox said...

Hello, My name is Wilfred i recently saw a testimony about a spell caster of some sort in a blog. I visited for relationship
and marriage counseling, their consultations and solution was easy and strange and I was scared a little cause. I was asked to provide some useful information and after that a consultation was made and i was ask to get some
spell Items that was used to prepare a very powerful Charm to bring back my lover. 2days later i was shocked when my lover called me on the phone telling me she was sorry and that she is coming home for good. I urge you
all to contact this man, his real and has the solution to what you seek Email: drandrewspiritualtemple@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang