thumbnail

Monday, March 09, 2015

Akhirnya..


Alhamdulillah syukur..

Ingat lagi tak aku penah citer pasal interview haritu? Then dah dapat aku citer pasal posting jauh sampai kalau berenang-renang dilautan confirm lemas tu? Then aku buat rayuan dan minta korang doakan yang terbaik..Ingat tak?

Alhamdulillah..berkat solat hajat dari Eady, berkat doa ibu abah abah mak mertua, berkat doa semua,  akhir nyer didengari olehNYA :) lega~
Genap sebulan dari tarikh surat tawaran kenaikkan pangkat tu, jumaat lepas aku terima surat tawaran baru yang sama ditempatkan di HQ.

Mula bila jangan tanye lagi..he..he..he..takde tarikh lagi! Yang ade jumaat lepas aku kene hantar surat setuju terima tawaran tu. Dapat surat pagi dan kene reply balik hari yang sama. So dah boleh tarik nafas lega. Fuhh~

Walaupun kenaikan ini dianggap kecik like "ek elehhh..naik ** jek" oleh orang lain tapi bagi aku ianya perubahan besar dalam kehidupan aku dan juga didalam diri aku. Orang tak tahu cerita dalam hidup aku, hanya aku yang laluinya..jadi ye, ini satu titik tolak perubahan & peningkatan dalam semua aspek yang melibatkan diri aku.

Eh..tercerita serius pulak..malas la citer pasal aku lagi. Jemu.
Cuma, nak say BIG TQ pada semua sebab jadi sahabat, kawan yang baik sebab sudi doakan aku :)
Pada yang doakan aku tak dapat kat sini, pada yang meroyan pasal aku..ermm..ermm...ehh malas nak cakap..kbai! thihihihiii...

31 comments:

Mrs Puex said...

alhamdulillah..happy for you..

walau kecik tapi tetap kene bersyukur dan kita patut rasa happy tau..

doakan kite naik pangkat jugak ye...hiiii...

PinKy MoMMa said...

kak wa..jgn lupa lanjer nescafe ais satu..ikat tepi tau hahahaha..tahniahhh kak wa..

rezeki anak2 mu..alhamdulillah

Nurzakiah Hanum said...

happy for u sis

Lynda Che Lah said...

Alhamdulillah
xoxo

Mia Kassim said...

Alhamdulillah ... tahniah!

Nieyl said...

Alhamdulillah..tahniah kak...
Janji Allah itu pasti...
Semoga dipermudahkan..:)

IntaNBerliaN said...

Alhamdulillah... tahniah... lega sangat kan...

fayreen mizan said...

Congratulations... lega...selega-leganya kannn

Daddy Ziyyad said...

Alhamdullilah..
Tahniah..
Moga terus sukses

Tihara said...

alhamdulillah, moga diberkati :)

Jueliza Jamani said...

Alhamdulillah tahniah izwa.. im happy for u...

idazs said...

alhamdulilah, tahniah beb, happy 4 u :)

Falsya said...

Alhamdulillah rezeki kakak masih kuat kat kl nie..yeayyyy!!..xjadi posting jejauh..utk yg mendoakan yg buruk2 tuh xpe la kakak..biaukan deme..jeles lettew..yg penting kakak naik pangkat n maintain kt hq..alhamdulillan..;)

asyifa mustaffa said...

Alhamdulillah...tahniah!
Percaya pada apa jua yg berlaku pasti ada hikmahnya kan... :)

Ezy Loy said...

alhamdulillah..
tahniah!

NM02 said...

citer kasi abes... jgn kasi aku tertanya2... plis... hahahhaa

Mrs Little Voice said...

tahniah. Alhamdulillah. Kerja rajin2....nanti saya kasi 10 bintang ya...hehehehe

Inani Hazwani said...

alhamdulillah. tahniah kak :D

Inani Hazwani said...

alhamdulillah. tahniah kak :D

Puteri Beribiru said...

alhamdulillah. congrats btw.
eh kenaikan sikit je pun naik juga,,bersyukur...kalau orang kata sikit, jentik orang tu laju2..!! haha

mama tisya said...

tahniah..walaupun tolak rezeki posting jauh2 tp masih ada rezeki di hq

mun said...

tahniah sis....abaikan ajer org yg meroyan tu kan...huhu..

mama leen said...

alhamdulillah... kalau dah rezeki tak ke mana

Eye_nee said...

Alhamdulillah...congrate beb..kecik pada org lain...besar pada kita...apa ada hal rasa org lain..yg penting apa yg kita rasa...

- AZIE - said...

alhamdulillah..tahniah..lamanya xdtg sini

LYAfrina said...

syukur alhamdulillahh..
ye la, maybe pd org lain mde ni kecik2 je.. tp pd diri kita mde ni sgt besar ertinya..

Bin Muhammad said...

Tahniah... Semoga ianya menjadi titik tolak untuk kejayan yang lebih cemerlang dan terbilang! All the best!

Julia Johari said...

Syukur alhamdulilah kak izwa...happy sgt...tak terucap dengan kata2...subhanaAllah, semoga akak senantiasa sukses selalu ye...mmmuahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Fiza Rahman said...

Alhamdulillah..Tahniah babe. Berkat doa semua. Mesti orang yg meroyan tu sakit hati kan...haha...

Kira Sakura said...

Alhamdulilah tahniah lagi sekali kak. biarlah ape orang nak cakap pasal kita. janji selagi kita tak buat benda menyalahi agama, selagi tak kacau hidup orang itu dah cukup cukup bagus kan hihihi

safurara said...

tahniah kak! walaupun kenaikan kecil.tp bermakna, ada jugak perubahan dlm hidup.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang