thumbnail

Monday, March 30, 2015

Si Peniru


Anak-anak biase akan tiru ape kiter buat. Macam budak nie, tiap kali kiter nak solat dia laju je amik tudung atau telekung kakak dia! Biler kiter amik gambar pastu tunjuk kat dia, dia akan cakap "kakak..kakak.." padahal uitu dia!!

Grr...geram sangat sebab comel giler..hehehe..

ok, ini rukuk ye.

alustazah berseluar pendek..keh..keh..keh..

dengan telekung kakak

Ini sujud ye!!sila tekap muka kat sejadah biler sujud t__t

Lama dah tak cerita pasal anak-anak nie. Syahmi sekarang busy dengan kem la dengan nasyid la..sabtu lepas dia ade kem kepimpinan dari pagi sampai petang pkl 6.30. Dia ketua darjah jadi kene pegi kem tu, pastu balik hafal nasyid pulak.

Sufiya macam biase la, anak no.2 malas nak cerita..ha..ha..ha..perangai tu ala kate dia jek! Suruh baca buku pun ade je 1001 alasan penat la ngantuk la pening la tapi biler tak suruh rajin pulak! Tu belum lagi kalau kiter mintak tolong..ladi 1001 alasan..

Syakirah dah 1 tahun 8 bulan, masih lagi susu badan tak campur lagi dengan susu lain. Kuat makan, suka Ultraman sangat! Ha..ha..ha..asyik Ultraman abang jek..

#cintahatikami

21 comments:

Nurzakiah Hanum said...

assalamualaikum
singgah pagi
tomeinya semakin pandai

Jueliza Jamani said...

awat anak2 umur 6 tahun gini ehh.. aku ingatkan anak aku jer laki punya 1001 alasan.. main kuat.. asal suruh buat homework rasa mcm nak cekik2 jer.. hahahha

Kakzakie said...

Budak satu ni memang buat hati siapa pun yg tengok terus cair. Bagus buat terapi minda tengok kalau dia ni... hilang stress:)

Julia Johari said...

Hehehheh adik bongsu pandai la solat...pakai telekung kakak comel...seluar pendek tu unik...bagus anak2

Fiza Rahman said...

Rajin dik mok solat.

Kakak sufiya boleh gang ngan qahirah. Asal soh buat kerja skolah...penat lah, ngantuk lah. Anak kedua kan.

Mrs Puex said...

anak anak penguat semangat..
anak anak juga penceria suasana jugak..

haishh...tetibe macam nak ank ramaia ramai..tapi ku tak mampu kot..hahahaa...

Kakcik Nur said...

Comelnya telatah anak2 syurga ni... :)

Zul Fattah said...

betul la apa yg d kata, anak2 tu ibarat kain putih.. ibu bapa la yg kna corakkannya.. sama ada jd nasrani, muslim @ yahudi..

Falsya said...

alahaaiiii comelnyeeee ustajah..;)

Nad MamaZN said...

no.2 mmg gitu la agaknya..sama la dgm yg kt umah ni..

Kira Sakura said...

nanti boleh jemaah dengan uwais hihihihi. syakirah sujud tekap muka uwais bontot tonggek bila sujud kehkehkeh

wahida said...

hahaha...comel giler masa dia rukuk dan sujud tu...

meh aunty cium sikit meh!!

Nieyl said...

Ala..comey nyer la...
Pandai tiru yea...

J.M.R said...

alololo comelnye dia..eh suka Ultraman gk ye. mcm blh berbisan je kita hahah

el said...

asal comel sgt ni
meh sini nak muahhbyk2 hehe

Bitt (double IS) said...

ehehhe ok suka ultraman tu comel...mesti rapat dengan abang dia nanti nih...ehheheh

keletah masa ni la paling best ada je buat hati kita terhiburkan

Zaza Abdul Latif said...

ahahhaha.. tak apa lah dik.. janji kau bahagia..

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam iza,
my boboboy pun sujud soper itu juhak he3
ghaser nak gigit ja tau3

Macikz konah Ias nur hidayahI said...

comelnya dorang

♥TheOnlyFarah♥ said...

Alhamdulillah seronok tengok anak2 membesar depan mata kan.. ;)

LYAfrina said...

COMEY SGT....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang