thumbnail

Tuesday, June 23, 2015

Kesegaran dan keharuman berpanjangan, hanya dengan Comfort Ultra!


Kehidupan jadi mama berkerja ni adalah sangat busy. Serupa macam yang lain termasuklah yang surirumah pun confirm busy dari pagi hingga la ke tengah malam. Betul tak?? Pendek kata selagi tak tido la..

Jadi serupa aku jugak mesti korang ade rutin korang tersendiri kan? Macam aku bermula dengan hantar anak-anak ke sekolah, tadika & taska selepas tu masuk office punch card, tarik nafas dan terus pegi beli makan atau makan kat food court kat bawah office aku kalau-kalau aku tak sempat bawak bekal. (waktu tak puasa la...thihiii..)


Food court beraircond menyerap bau pada tudung..euww..busuk!

Sedikit rutin harian aku.

1. Food Court Office : nampak tak keadaan food court? Huh bau dia jangan cakap la! Kalau makan kat situ lepas tu ko naik office orang boleh tau ko pegi mane. Huhuhuhu..sebab bau dia semacam okeh. Busuk! Euuww..so ape aku buat? Terpakse sembur minyak wangi.

2. Ke Taska : rutin wajib setiap hari aku akan ke taska pukul 10.30 pagi untuk menyusu si Syakirah mokmok tuh. Untuk ke taska aku perlu lalu kat food court tu lagi untuk ke lif dan untuk ke taska aku perlu jalan kaki melintas jalan TAR yang femes amos yang penuh dengan bas & kereta. Huh..double bau lagi..dah la bau asap kereta dan bas balik taska kene lalu lagi food court..huwaa..busuk okeh bau baju tudung aku! Euwww...ape aku buat? Sembur minyak wangi..abis arr minyak wangi  lagiiii..

3. Tangga & Laluan : Oh ye..untuk naik turun office aku perlu lalu ikut tangga, turun setingkat sebelum lalu ke food court tuh..nak tau kat tangga la port orang lelaki hisap rokok. Uhuks..uhukss...bau rokok pulak dah! Dah la bau food court, bau asap bas tambah pulak bau rokok..sedih wey..

4. Tunggu Bas Sekolah : hah..ni lagi satu rutin wajib aku setiap hari, setiap tengahari. Tunggu abang Syahmi kat tepi Maju Junction untuk dia pegi sekolah agama naik bas. Bye-bye dia sambil tengok bas jalan. Jadi makan asap bas la aku setiap tengahari..huhuu..penuh dah bau kat baju dan tudung aku. 

Bayangkan lah bau food court, bau asap kereta bas, bau asap rokok. Uhukss..busuk nyer aku setiap hari..sedih giler..

Jadi aku terpaksa sembur perfume kat tudung dan baju aku setiap kali aku naik turun office..uhuks...perfume dah la mahal wey..
Aku perlu hilangkan bau busuk ni dengan segera sebab salah satu skop kerja aku setiap hari adalah BERJUMPA DENGAN KLIEN/PELANGGAN..

Korang bayangkan la naik office terus pegi bincang dengan peminjam dalam bilik bincang yang beraircond dan bertutup? Busuk dan memalukan! Sian aku, muka comel tapi busuk..ha..ha..ha..
Mane mampu kalau setiap bulan ko nak kene topup perfume..kopak la poket laki aku tuh..he..he..he...

Chopp choppp..tapi sekarang tak perlu kopakkan poket laki aku lagi sebab aku dah jumpe penyelesaian nyer..wehuu..COMFORT ULTRA jawapan nyer. Dah la murah lepas tu bau dia bertahan lama kat baju & tudung. 

Dah tentu Comfort Ultra Blossom Fresh pilihan hati :)

Sekarang aku guna pelembut fabrik Comfort Ultra untuk mencuci tudung aku.

Suku penutup pun dah cukup :)

Tahu tak, lepas tudung direndam dengan pelembut fabrik Comfort Ultra, baunya boleh tahan sehingga 14 hari! Comfort Ultra memberikan kesegaran dan keharuman berpanjangan sehingga 14 hari dengan hanya separuh penutup botol! 

Bau dia..wallahhhh..dah la wangi pastu tahan lasak plak bau dia tuh! Aku dah tak risau dah kalau lalu-lalu kat food court, tak risau dah melintas jalan ke taska atau pun melepak kat tepi jalan tunggu bas abg Syahmi jalan ;) Comfort Ultra melindungi daripada bau yang tidak menyenangkan: bau makanan, pencemaran, asap rokok, peluh dan bau hapak. 

Sekarang aku tampil #segaryakin dengan Comfort Ultra gitu..he..he..he..aku wangi dah sekarang ni ;) Jimat banyak dah duit laki aku tuh sebab aku pakai Comfort Ultra je dah #segaryakin , dan dapat kesegaran dan keharuman berpanjangan...ehh..hati aku banyak gembira lah dengan bau-bau wangi nie ;)

Jaminan bau wangi sehingga 14 hari tu yang buat hati aku tergoda sangat dengan Comfort Ultra nie..uhh wangi nyer korang. Arghh..boleh terbau-bau kat tudung sendiri sekarang nie..he..he..he...wangi nyer aku... ;)

Dan,

Comfort telah menjalinkan kerjasama dengan pengeluar tudung yang femes di serata negara iaitu Ariani. Nak bagi wanita-wanita semua rasa #segaryakin selalu tau…  Setiap wanita yang membeli tudung Ariani sekarang ni boleh merasa bau Comfort pada setiap tudung tersebut.

Sebagai permulaan, kesemua tudung dan selendang di Galeri Ariani, Jakel Mall akan disegarkan dengan haruman Comfort Ultra. Menjelang akhir bulan April, semua pelanggan Ariani mengunjungi gedung Ariani diserata negara akan dapat merasai pengalaman yang sama.

Untuk pengetahuan korang, sekarang nie pelanggan-pelanggan Ariani akan menerima baucar diskaun bernilai RM20 dari mana-mana gedung Ariani bagi setiap resit pembelian rangkaian Comfort, bermula daripada 1 April sehingga 31 Julai 2015. Semua gedung Ariani juga akan mengedarkan sampul pek Comfort percuma kepada pelanggan-pelanggannya bermula dari 24 April sehingga 30 Jun 2015. Ehemm..dah nak raya kan? ;)

Selain dari itu, orang awam juga berpeluang menikmati diskaun bernilai RM5 bermula dari 1 April sehingga 31 Julai 2015 apabila mereka membeli Comfort secara talian melalui laman web, eshop.tesco.com.my.

Untuk maklumat lanjut dan terkini tentang kempen ini atau untuk menonton video, sila layari www.facebook.com/ComfortMalaysia. (video ni super awesome & kelakar weh...tengok tau!)

Jangan ketinggalan dan rebut peluang promosi yang ada!

Save RM5!

Sekarang kan waktu pegi bazaar ramadhan setiap petang, hah bau-bauan mesti machiam-machiam sangat so apa lagi korang boleh la dapatkan Comfort Ultra ni di pasaraya berdekatan sekarang! Raya nanti confirm korang wangiiii...weee~


16 comments:

Nurzakiah Hanum said...

nak cuba

Kira Sakura said...

kannn kalau pegi makan je mesti lepas tu nak pengsan cium bau tudung sendiri @.@

mama tisya said...

kalo foodcourt mmg melekat bau kt bj tudung smua..kalo ada pelembut fabrik ni mmg harum and wangi bj & tudung lps dicuci

Dhiera nadhirah said...

ala, tak pakai pun comfort ultra sebab pakai dynamo downy. sabun pencuci kain sekali dengan downy. pakai gini rasa lagi jimat. huuu

el said...

Duta Comfort rupanya dia hehehe

❤Kamsiah❤ said...

terinagt Wardina la pulak bila tgk comfort ni

dalila said...

baru beli semalam :)

Eye_nee said...

Jeling2 juga bulan lepas masa beli brg2 dapur..ingat bulan ni akk sambar sebotol la..

Lynn Hamzah said...

boleh la cuba nanti...

Amanda Suria said...

Jom bertukar..semua kaker comfort ni akak dh beli...gigih....

wahida said...

boleh la try ni...

Kakzakie said...

Rumah kakak selalu bertukar softener baju yg ini pun kadang kami guna juga. Entri special kisahnya:)

Julia Johari said...

lepas ni terjah supermarket nak ambil comfort ultra hehehhe

Cho Zila said...

amboi menariktu perkongsian itu..

Dkna Abza said...

kalau masuk cafe opis dkna, bau tu melekat sampai petang...kuat sangat..

Falsya said...

okayh nnt boleh cube..dh cube nnt kite try masuk cafe lg bawah opis nie..tp pas raya la..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang