thumbnail

Wednesday, June 10, 2015

WW : Dengki Arrrrr!


Dengki ar tu..dah ar kedekut abah! Huh..

Tolong tepi sikit arr.. #throwback ;)

31 comments:

Miz Eija said...

aiseh... simple but nice :)

Nurzakiah Hanum said...

hehehe

SYANI said...

Anak abah...anak abah..

el said...

alahh bg can lah hahaha

Jueliza Jamani said...

kekeke... abih la mama.. abah kena kidnap dgn dak comel tu... sila pergi nagis yer..

Chekgu Azrine said...

Hahahahaha...sweet jek

Mrs Little Voice said...

Hehehehehe....dengki tgk mak n bapak asikmpossing je....tp comel je dia

Fiza Rahman said...

Patutlah jauh mama ko bergambar dik mok....hehehe....

Mimie_Zatun said...

Haha.. menyelit jugak..

Mrs Puex said...

hahaaaa...sentap mama tau dik...


NM03 said...

hahahaha syomel!

Nieyl said...

haha..sentap mama diaaa...hihihi

Daddy Ziyyad said...

wakakakaka..kenapa dia tak pakai baju oren

Kira Sakura said...

hahahahahaha suka cantas cantas mama dia tauuuu

Falsya said...

hahahhaha...betul2 dengki tuh..ahaha

sudipVSsenduk said...

i'm yours

Diana Rashid said...

hahah..anak abah..:)

Diana Rashid said...

hahah..anak abah..:)

Sham said...

Kaco lg kaco lg...kikiki...

adianiez AIDA said...

:)
cute!

mawar_berduri said...

ececeee...sayanggg sgt abah dia ye dik ...hihihi

Inani Hazwani said...

Hahah. tetiba adik mok menyelit :P

Sidratul Muntaha said...

ahahahaha
samalah mcm kami
tapi dak ara tamak ibu

eynda said...

Hehe...abah itu dia yg punya ok :-D

Cikna said...

Dh pndi menyelit plak.... Biasa LA cantas m'cantas ni...;-)

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

ayu Ismail said...

comelnya..mengempel kat abah dia..hehe

LYAfrina said...

hahah.. kiut tgk muka ibunya

maszmadi muhamad said...

sweet je si kecit tu dok peluk abah dia..... comel. hihi

Puteri Beribiru said...

curlassssssss...zasss angattt si tecik monopoli abah dia sorang

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam izwa,
he3
adik kedekut abah :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang