thumbnail

Thursday, July 23, 2015

2 Tahun Sudah!


Syakirah Irneena Bt Suhaidi

Alhamdulillah pada 20.07.2015 lepas Syakirah Irneena dah masuk usia 2 tahun. 
Perkembangan macam biase je sama jugak macam budak-budak lain, boleh dah bercakap sepatah dua perkataan, jalan laju dah walaupun macam itik boncit berlenggang, berlari pun selalu jatuh sebab badan lebih berat dari tapak kaki yang kecik tu.

Sebijik abam Syahmi kot.

Nakal, lasak tapi manja to the max. Susah nak nangis tapi sekali nangis amik ko suara dia macam terpecah speaker. Kuat giler suara. Giler kucing waima gambar kucing sekali pun. Makan semua sebat, air semua minum walaupun air mocha pahit..ha..ha..ha..macam mak ko.

Ni la perangai sebenar.

Suka buat Syahmi & Sufiya, memaksa abam & kakak. Kalau dia paksa makan satu benda tu dia siap buka mulut orang suruh makan gak..ha..ha..ha..mentang ko paling kecik dik kemain guna kuasa veto tuh.

Manja abah & maktok ni walaupun susu badan dengan mama. Oh ye..masih lagi susu badan sehingga sekarang. Tak nampak gaya lagi nak berenti, sejak baik dari demam denggi tu makin extreme plak dia menyusu. Huhuhu..

Wish macam mak-mak biase la..nak yang semua terbaik untuk anak-anak. Semoga anak-anak kami diberikan kesihatan yang baik selalu, dilindungi Allah SWT tak kira dimana anak-anak berada, semoga semua anak-anak kami terus membesar bijak pandai, sihat tubuh badan minda & diberikan rezeki yang baik-baik selalu. Ameen.

Dengan pesanan..anak-anak tolong jangan besar cepat sangat boleh tak?

21 comments:

Farah Waheda Wahid said...

Happy Belated Birthday - wish kali kedua nih... Syakirah yang comel... Aunty doakan semoga Syakirah membesar menjadi anak yang solehah, diberikan kesihatan tubuh badan, berjaya, bahagia di dalam kehidupan dunia dan akhirat...

Amboiiii, suap orang makan stail paksa tu tak menahan tu...boleh dia bukakan mulut ek... he he he.... Syakirah Syakirah...Comel jer gelagat dan telatah dia...

ain.ya.nun. said...

Happy birthday Syakirah. Oo, sebaya Reezqy anak I ye Syakirah ni.

Selamat Hari Raya juga untuk Wa sekeluarga. Maaf Zahir Batin.

Inani Hazwani said...

Selamat Hari LahirSyakirah. Semoga membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah :)

Julia Johari said...

Happy birthday adik comelllllll angat2...
Auntie rindu kamu...tu je nak cakap...boleh tak kita jumpa lagi supaya auntie nak peluk adik kuat2 hahahhahah

Falsya said...

happy belated birthday dak nomey..semoga menjadik anak yg solehah buat ibu dan abah..muahhxx..

mama tisya said...

kejap dh 2 thn kn..happy birthday syakirah

Nurzakiah Hanum said...

comelnya
rasa sekejap je kan

SYANI said...

Happy belated birthday Syakirah...

Zaza Abdul Latif said...

selamat hari Jadi budak comel.. selamat hari raya adik comel..

Ipah Kholipah said...

selamat ulang tahun syakirah cantik :) semoga menjadi anak sholeh, pintar amiiiin

aizamia3 said...

Selamat Hari Lahir Syakirah Irneena.
Moga kuat dan sihat serta dilindungiNYA selalu.. ;)

psstt: ayat last tu ai is suka.. jangan cepat besar boleh tak.. nak macam tu je.. hehehe..

Jueliza Jamani said...

Happy besday syakirah... dah dia besar mama leh preggy lagi.. erkkk larikkk

- dieyana - said...

hepi besday syakirah ...

Mrs Puex said...

semoga membesar dengan sihat dan bijak ya sayang..

Fiza Rahman said...

Naughty gambar jelir lidah tu tau. Selamat hari lahir sekali lagi syakirah comel.

Kakcik Nur said...

Bila anak2 sudah remaja, kita akan rindukan zaman kanak2 mereka... :)

safurara said...

sekejap je rasanya dh 2 tahun kan kak.alahaiii~ semoga menjadi anak yg solehah ye syg.

Mrs Little Voice said...

Happy Beday budak comel. Smoga makin comel macam mama awak..hehehe

mizz yatiey said...

selamat hari lahir sayang...cepat sikit membesar..bolrh buli akak n abg haaaa

♥TheOnlyFarah♥ said...

Happy belated birthday Syakirah! membesar dengan cantik selalu k..=D

Kira Sakura said...

hepy belated besday Syakira. moga sentiasa membesar dalam iman, menjadi penyejuk hati mama dan abah, hamba Allah yang solehah dan patuh pada suruhanNya. moga berjaya dunia akhirat amin amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang