thumbnail

Wednesday, July 22, 2015

Kita Raya! Kita Raya!


Dah naik kerja? Aku, semalam lagi dah kerja :)
Mood raya lagi? Aku tak, aku mood cari nasi dah dari hujung minggu tu.

Meh aku belanje gambar raya! Memula tema Royal Blue tetibe jadi Grey Blue. Macam mana tertukar pun aku tak tau..hehehehe..pakej main beli jek warna pun main agak-agak asalkan kena dgn 1 sama lain. Aku dengan anak dara beli kat 1 kedai, Eady & Syahmi beli kat 1 kedai lain.

Laat-last..ehh tersama warna..ok fine mak tak stress..hahaha..tak sama kang bleh mendatangkan stress walaupun ko raya KeyEll je :)

macam biase ;)

#muahciked

ni pun macam biase la..hehehe..

last ;)

Takde aktiviti ape pun, just 1st raya makan-makan tangkap gambar pastu duduk rumah je sampai ahad. Isnin je merayap merata kekonon harijadi si kecik tu.

Aku percaya raya korang mesti lagi meriah dari raya aku, korang ade kampung aku takde kampung. Aku sekadar budak KeyEll yang beraya kat KeyEll jek..huhuhuu..

So again, selamat hari raya korang ;)

20 comments:

mama tisya said...

selamat hari raya...cantik je gmbr sefamily..smua nk tgk camera

Mia Kassim said...

Selamat hari raya idzwa ...
raya kat mana2 pun best asalkan hubby dan anak2 ada disamping kita :D

Chekgu Azrine said...

cantik tema biru!!!
selamat hari raya!!

Eye_nee said...

Tema akk pun blue jugak ko..tp baju tak sama kaler dgn en suami..huaaaaaa..bahana beli baju tak bwak kain contoh..last2 pakai baju 4 thn lepas...hamik kooo...

Farah Waheda Wahid said...

Selamat Hari Raya Izwa, maaf zahir dan batin...Amboiii vogue anak dara suka aunty tengok...

Kakcik Nur said...

Mak pun beraya di KL (Cheras) je...

Raya ke 3, ayah pulak demam. Lagilah tak ke mana2... :(

Liyana said...

selamat hari raya sis :)

aizamia3 said...

Tahun ni kurang meriah.. tak macam tahun lepas.. tahun ni ai kena cirit-birit.. uwaaaa... raya ketiga nak masuk raya keempat baru ok.. sobsobsob..

Ipah Kholipah said...

minal aidzin wal faidzin mohon maaf lahir dan batin ya mba :) maaf telat

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Selamat hari raya Izwa..
Cantik baju raya ...
Yang penting gembira dihari raya bersama keluarga izwa, wlpn tak ada kg kan..

Cho Zila said...

raya Key Ellpun syiok gak asalkan sesama keluargakan..
balik kampung pun sebab der emak lagi kot idak tak meriahpun....
ramai tema biru tahunnni...

mshazadoes said...

selamat hari raya akak :)

Cik Ecah said...

sedondonnnnn gituuu wane royal blue...cantik... :D
selamat hari raya!

ayu Ismail said...

selamat hari raya idzwa..comel2

Hanis Azla said...

As-salam idzwa..

Salam Aidilfitri.. Maaf zahir dan batin.. Beraya di mana-mana pun sama.. Asalkan bersama keluarga tercinta, kemeriahan tetap terasa.. Jemputlah datang beraya ke rumah..


Falsya said...

santek2..suke2..hehehe..kite baru start arinie..patutnye semalam tp ngelat..wakakaka..

Fiza Rahman said...

Samalah...biasa2 jer raya. Tak berjalan sangat pon.

safurara said...

shuben akk pon org KL gak ke kak?

Inani Hazwani said...

Selamat Hari Raya kak :)

Kira Sakura said...

ingatkan baju semua tu beli satu kedai yang sama. memang matching sgt kaler dia haaaa

alaaa kak raya mana pun sama. yang penting meraikan setelah sebulan (walau tak cukup) berpuasa kannn ;)

Selamat hari raya kak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang