thumbnail

Wednesday, August 05, 2015

WW : Aku


Jubah dari Nadya_Elyana
Jubah murah, mampu milik, mampu poket!  Tudung pun tudung mampu beli RM18 aje.

Aku yang kalo tangkap gambar sorg muka mesti nak pelik!

32 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Comey lah idzwa ni..
Baju tu pun cantik..

Daddy Ziyyad said...

wahhhhh...dah jadi model...
mintak otograppppppp!

Nieyl said...

Assalamualaikum..selamat pagi...
Nieyl singgah di sini =)
olololololo...omey jer model nie...=)

Julia Johari said...

Lawa angat2...tomei je akak izwa ni tau...

LYAfrina said...

comel..cantik.....

tudung ni skarang murah..dulu2 mahal kan tdung bawal manik camni.. rm50++

BeLLa de ViE said...

Comel dan cantik baju tu...

Cik Kumbang said...

Alahai tomeynya (^_^)

Fiza Rahman said...

Comel lote ☺

el said...

asal gambar ni uols npk cam budak sekolah
haiiii ritu raya iols nak beli jubah..tp risaulah npk gemuk
uols pakai tgk manjanggggggg je lawa

lieyalatif said...

kalo org nye dah mmg comey ...pakai ape pun mmg lawoo izwa oiii heheheeheh

Kakzakie said...

Hmm.. comel benar
Boleh jadi modellah dik:)

Eye_nee said...

Beb..sumpah akk ckp...ko mcm budak2 sekolah menengah jer...awet remaja sungguh lah....

Nad MamaZN said...

cantekkkk!

Falsya said...

okayh..comel sgt...

mama tisya said...

cantik..sesuai ngan edzwa

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Bergaya dengan jubah ni. Boleh jadi model macam ni.

HeNRieTTa JoSe said...

cantik...harga xptg...yang ptg cantik....tpi kan...bak kata achik rietta...org dah cantik, pkai apa pown cantik....

sudipVSsenduk said...

ingatkan anak, rupanya mak...

Zul Fattah said...

amboii bgaya dlm bajet nmpak..

- dieyana - said...

ehem!! ;-))

Mrs Little Voice said...

memang awak dah kurus....

Bitt (double IS) said...

princess!!!

edzwa jemput join http://bitttravel.blogspot.com/2015/08/contest-for-reader-bitt-2015.html

jue bard said...

cantik kaler baju..

Zaza Abdul Latif said...

dalam gambar ni nampak "ketinggian" kau terserlah!

nasibah khushairy said...

murah lagi cantekk

Pha Is said...

ok la tu, xde la pelik mana pun.. hehehe

Inani Hazwani said...

Tanteknyaa dia :D

mun said...

tantek laaa sis...

nanti email kat mun alamat umah ye.. mun nak pos kad kawen ni.. hehe

siti_doraemon85@yahoo.com

adianiez AIDA said...

pelik... tapi cantik :)

aizamia3 said...

lawa.. tudung tu pun cantik.. ;)

Kira Sakura said...

hahahahaha akak kena bawak 3 malaikat kecik tu sekali baru tak nampak pelik :p

cantik jubah dia, tak melekap kat badan

Siti Yang Menaip said...

sekarang ni kegawatan ekonomi kena beli yang ikut kemampuan je..
CT dah lama x shopping.. ritu da truja sngt.. beli tshirt baru..
tapi yg murah2 je buat lenjan hari2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang