thumbnail

Thursday, October 08, 2015

Bibi! Bibi!


Rentetan kisah takkuasamakkaunaklayan tu ni nak tunjuk video Syakirah ade tabung kucing hadiah dari Pinky Momma.

video

Ya Allah kalau nak tahu? Habis je duit dia mengamuk suruh buka penutup tabung kat bawah dan pakse kiter keluarkan semua duit tu balik! HUARGHHH.....kalo sekali takpe ini 80 kali lah. Kadang-kadang dah malam pun kene pakse gak..ko dah kenapa T__T sampai tahap abah dia sorok-sorok cabut bateri pastu cakap "rosak.!" pastu nangis la dia..keh..keh..keh...perangai tuuuuuuh! Haish...

Sejak-sejak dah besar ni dia biler bercakap macam orang tua sangat..haiii seketul-seketul perkataan keluar tanpa pelat!Geram je rase nak gomol mulut tuh...taknak! air! abah! kakak! Syami EEEsyad! geram geram geram..

Oh ye, dia ade anak patung cat tau beli dari Ikea. Ade sekali tu pegi Ikea dia ternampak terus dia cakap " bibi..bibi.." ye dia panggil cat bibi ye (baby) padahal dia yang baby! Tak sedar diri awak tu baby mama sampai biler-biler..he..he..he...

23 comments:

Kakzakie said...

Kalau tengok budak ini mana puas. Kakak siap klik berkali-kali nak tengok tangan gebus tu letak syiling. Memang geram tengok dia ni:)

Sherwieyna Muzzawer said...

Hahahaahaa..comel je dia. Seronok kan bila anak dah pandai macam macam terutama sekali bila pandai bercakap. Geram je rasa..hehehe

Farah Waheda Wahid said...

ha ha ha, ash pun sama...hari-hari ambik tabung suruh keluarkan duit syiling, syiling tu dia masukkan balik, dah habis masuk, suruh keluarkan syiling balik... layanlah sampai lebam...

Mrs Puex said...

geram sangat ngn dak domok nih..muncung tu amboiiiii!!!

Kakcik Nur said...

Mak aihhhh...sampai 80 kali tuuuu...

Nad MamaZN said...

bleh geng ngan kakak nayli.. ada bibi cat ikea hehe

Kira Sakura said...

hahahahahaha memang geram tengok video syakirah tu!!!!

Nurzakiah Hanum said...

hahaha

Ezna Ahmad Khalili said...

macam macam peel anak2. comel je....:-)

luqman zakaria said...

cute jer tabung pon

Eye_nee said...

Cubit jari tu kang baru tau...kemain semenjak dah besar ni yer...

adianiez AIDA said...

cumel :)
sama la dgn ijat ~ sebut baby = bibi :)

Hanis Azla said...

As-salam izwa..

mmg sgt comel.. kebetulan kan izwa, tadi kawan akak pun beli tabung macam tu.. gigih akak nak masukkan syiling dalam tabung sebab teringin bila tengok syakirah buat ha..ha..

Amanda Suria said...

biasa la budak-budak kan..keletah diorang tu yang buat kita rindu nanti...

Nieyl said...

Huhuhu...
ragam anak yea kak...
sabor jelaaa....yela..awak tu yg baby mama awak sampai bler²...
klu mama x tambah adik baru..hihihi

JMR said...

boleh tahan gak..ayyan kt rumah ni yg pelat2 pun boleh tahan gk nk layan ragam

el said...

hahahahah jenuh nak layan gitu
sabo je lahhhhhh

Mrs Little Voice said...

comelkan bl budak baru belajar cakap...geram je tgk mulut dia...hehehe

wa said...

80 kali...? Kenalah banyak bersabar ya..hehehe salam kenal

aRz MoHa said...

sama lah....anak makin membesar makin banyak akal

uncle gedek said...

kalau uncle, tak sempat kucing tu ambik duit... uncel kebas dulu!

hainom OKje said...

Tak boleh tengok video tu...
Namanya budak kecik Izwa....layan jerlah hihi...
Kalau tak sabar, jangan lupa ambik wudhuk hihi

Julia Johari said...

Ohhhhhh ada patung cat rupanya...siappppppppppp auntie juju datang nak bulikkkkkkkkkkk....hahhahaha amboii main mesin duit 80 kali syok lah tu kan...hahahhaha mai sini auntie juju dah windu ngan awak, kalau dapat jumpa siap arrrrrrr x lepas peluk hahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang