thumbnail

Tuesday, October 13, 2015

Keluarga Kecik


Terima kasih semua atas ucapan & doa untuk birthday Sufiya Irdina yang jatuh pada 11.10.15 lepas ;) aamiin~ Nah belanje gambar lukisan kakak Sufiya Irdina lukis mase teman aku OT kat office.

Lukisan kakak Sufiya Irdina.

Syakirah Irneena - Syahmi Irsyad - Sufiya Irdina

Belanje anak-anak sebab behave mase teman mama OT. Tengok la yang paling kecik tu, dah besar sangat dah dia tapi masih lagi mengempeng..uhuks..biler cakap "susu takde!" dia jawab balik "ade agiii!" hek..cubit mulut baru tau!

Tahun depan Syahmi Irsyad dah darjah 3, Sufiya Irdina masuk darjah 1. Hmm..cepatkan masa berlalu? Keluarga kecik aku dah nak membesar sangat dah.

18 comments:

Nurzakiah Hanum said...

alhamdullilah

Mrs Puex said...

happy birthday kakak irdina yang sweet sweet like sour plum nih..
semoga terus membesar menjadi anak yang membanggakan mama abah ye..


time running fast kann??

Mrs Little Voice said...

comelnya lukisan....awak ada 3 org org...kaqlin 2 org je...lagilah kocik...apapun bersyukur sangat2

Zaza Abdul Latif said...

kembangkan lagi keluarga tu dengan tambah lagi 3 orang anak.. kbai!

Fiza Rahman said...

Pandai kakak lukis.

Nieyl said...

Singgah pagi..
Cantik kakak lukis...
cepat je masa berlalu yea...
adik pun dah besar..dh boleh jadi kakak dah..hihihi

Kakcik Nur said...

Happy belated birthday Sufiya Irdina... pandai dia melukis... :)

Julia Johari said...

Comel2 anak kak izwa ni lah putih2 belaka, nak anak ramai plisss, seronok tgk anak ramai nak juga hahhahahah

Ena said...

pandainya melukis, kemas je
owh manis sungguh senyuman anak2..

uncle gedek said...

uncle pantang tengok lukisan cam tu... geram nak kaler

Kakzakie said...

Kakak Sufiya apasal semua org tocang rambut satu semuanya:)
Adik tu memanglah dah terlebih-lebih - kalau dekat mahu auntie culik masuk rumah auntie tak pulangkan biar tak dpt ngempeng mama:)

Inani Hazwani said...

Happy Belated Birthday Kakak Sufiya :)

Daddy Ziyyad said...

Unik lukisan Sufiya tu...tersendiri...

Melissa Muklis said...

hehe comrl ! sedap nya makan aiskrim :D

Bin Muhammad said...

Harap tak terlambat lagi...
Selamat menyambut ulang tahun Sufiya Irdina!
Sedap sungguh namanya! Semanis orangnya... :)

LYAfrina said...

pandai kakak...
kemas n cantik

hainom OKje said...

Comelnya bezday girl, berseri seri mentang mentang ler mama dah belanja tido hotel.... Dapat hadiah apa kakak?

Kira Sakura said...

tak sedar cepat je masa berlalu kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang