thumbnail

Thursday, October 15, 2015

Tersenyum Sendiri


Aku kalau nak bagi dia orang diam tak bergaduh memang bagi kertas dengan pen pensil. Memang suruh menulis atau melukis. Kalau main mainan ade je benda nak digaduh dan direbutkan Y__Y

thihihii..

Tersenyum tak? ;)

Sengih 

Yang ni kompen buat aku tersenyum selalu ;)

31 comments:

Nurzakiah Hanum said...

hahahaha
pandainya

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Hihihi ada berita terkini lagi..
Bijak budak2 tu :)

Zaza Abdul Latif said...

hahahhaa.. abes tu berita terkini utk mama nak jadi apa plak?!!!

Jueliza Jamani said...

betul tu.. sometime bebudak ni akan buat kita senyum tersendiri...

Nooriah Abdullah said...

best idzwa bg pen or pensel ni kita dpt tau isi hati diarang ni kan sekurang nya apa yg tersirat di keluarkan hehe

Mrs Little Voice said...

pandai melukis...hehehe

Fiza Rahman said...

Berita terkini tu...hehehe...Smoga impian abang nak jadi angkasawan menjadi kenyataan ☺

Mimie_Zatun said...

hihihi.. comel betul..

Julia Johari said...

Anak-anak ni kita lihat wajahnya pun cukup hilang semua masalah...kadang2 terlupa tadi ingat masalah kan hehehhe

Nieyl said...

Salam singgah pagi..
buah hati paling kecik tu..
suke menyenyih..hihi.. :)

lieyalatif said...

ragam2 anak mmg buat kite tersenyum tergelak termarah pun ade wa heheheeheheh

Kakzakie said...

Dua-dua kreatif sebenarnya. Abang punya imaginasi tinggi
Adik nak perli abanglah tu.. :)
Adik mok kalau tak melekat kat mama mana boleh kan..kan... dik:)

ps: Ikan kurau masin masak lemak kakak tak tumis. Semua lebur jadi satu. Tapi sebab kakak jenis tak tahan pedas kakak tak blend. Cuma bawang-bawang, halia aje kakak tumbuk. Cili kakak hiris. Masukkan nenas yg di potong-potong sekali dengan ikan. Letak asam gelugor, garam, serai titik. Itu aje. Masuk kiub ikan bilis. aduh! sampai sakit perut lembik kakak dibuatnya dik oii!...

Inani Hazwani said...

Hahaha, comel je bebudak ni :)

Bin Muhammad said...

Mudahnya...
Ingatkan budak2 sekarang ni nak gadget jer baru boleh diam...hehe

Ahmad Zaelani said...

Salam ceria....
aku bingung mau komen apa, solanya kagak bisa bahasa malayasia hahah :D

LYAfrina said...

hihi...teletah anak selalu mencuit hati kan..

Hanis Azla said...

As-salam izwa..

Akak yg baca dan tengok gambar pun tersenyum2.. ragam anak2 kecil ni memang selalu buat hati kita rasa senang wp kdg2 geram he..he.

alia farhan Said said...

Mmg boleh wat senyum sorg2 kan bila tgk hasil karya anak2 ni

eima said...

cerdik .... tinggi imaginasi die kan

Melissa Muklis said...

heheheee comel sungguh berita terkini tu :D

Amanda Suria said...

sweet sangat...hehehehe....comel jerk...

SEO Expert Pakistan said...

what a cool photo.Excellent working
http://www.auratrends.co.uk/
http://grabbit.com.pk/

Daddy Ziyyad said...

" Berita Terkini" tu !

hahaha

Ezna Ahmad Khalili said...

Budak2 ni sebetulnya kreatif.....ni buktinya....;)

aRz MoHa said...

celoteh anak-anak buat jiwa tenang

hainom OKje said...

Eloklah kalau pensil ngan kertas buat mereka diam Izwa, jimat sikit maknya....tak yah beli mainan hihi....

Si anak dara kecik mmg le buat mama tersenyum, anak bongsu kannn

uncle gedek said...

janji tak conteng dinding!

AkuBiomed said...

Semoga tertunai hasrat untuk menjadi ahli angkasawan. :)

rubiah kadir said...

hehehe..kelakar lah..

dinosour trex..angkasawan???

pandai anak2 mama izwaa ni :)

Falsya said...

Hahahahha..siap berita terkini tajuk xmenahan..lg xtahan ade nota kat tepi yg "tak payah nak jadik saintis" tuh..comel jer..hahaha

Kira Sakura said...

anak-anak ni memang macam2 kan kak. kadang rasa nak jerit je geram, kadang boleh ternangis sorg2, kadang rasa nk gelak ngekek2 hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang