thumbnail

Wednesday, October 28, 2015

WW : Semangat


2-3 hari ni dapat semangat seruan kerja bersungguh-sungguh lain machiam sangat.

Tengok wallpaper pc sendiri lebih menderu-deru semangat!

Biase la izwa kalau tak poyo tak sah..keh..keh..keh..


16 comments:

Fiza Rahman said...

Semangat lain machiam sangat kan. Cer kalau kat umah...hilang semangat bila anak2 bergaduh...hahaha...

Nurzakiah Hanum said...

tomeinyaaaaaaaaaaaa

Nad MamaZN said...

sangat salute pd mak-mak yg berkerjaya cam idzwa! :)

Zaza Abdul Latif said...

poyo kau ni memang selalu lain macam.. seram aku!!

mama tisya said...

kalo tgh stress kj bila tgk wallpaper ank2 sure ilang kejap stress kn

- dieyana - said...

kemasnya meja..hihi

Julia Johari said...

hahahahhaha kakak aku ni naik syeikh dah ni...hahaha

Kakzakie said...

Mana tak kalau tengok buah hati semuanya ceria sebaik on PC.
Tengoklah tu adik... geram betul kakak kalau tengok dia ni tau:)

eima said...

pemabakar semangat nak balik kerja lebih awal kan kan kan

Bunda_nora said...

AsSalam.....
Salam ukhuwah dari BUNDA..

Mas Zull said...

assalamualaikum izwa...gambar pemberi semangat berkobar-kobar sambil menjlnkn tugas di opis...:)

Falsya said...

kalau tgk pc gitu, mmg xleh nak wat keje kak..nak ngadap je muke dieorg kat screen monitor tuh..nak2 pulak yg paling kanan tuh sekali tuh..geram jer wat perut ke depan gitu..gigit kang tau laaaa..

Bitt (double IS) said...

harap terus bersemangat ye! ehhehee

hainom OKje said...

Naik pangkat lagi ke hihi....ke gambar kiddos kat wall tu....

Inani Hazwani said...

Semoga hari2 bersemangat kak :D

adianiez AIDA said...

untung la...
opis aida x bleh letak wallpaper sesuka hati.
standard gambo utk semua.. bosan bebeno!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang