thumbnail

Friday, November 06, 2015

Saki Baki Cerita Swiss Garden Edisi Photogedix


Takde nak saki baki sangat lah..sekadar nak share gambar fotogedix kami jek..he..he..he..korang layannnnnn je lah aku ni ye ;)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12


Tengok mane ade sebenar nyer semua gambar cantik, lagi-lagi melibatkan budak kecik tuh..sesukahatidialah nak pandang mane..he..he..he..gambar semua adalah sebelum check-out. Ok ok lasttt sekali! Nahhhh..


Haruslah ade gambar cintan cintun ;)

9 comments:

Zaza Abdul Latif said...

si kakak nampak dah sun burn!

Nurzakiah Hanum said...

seronoknya

Falsya said...

lembut je muke anak2 akak..hehee..geram ngan dak mok tuh...

mama tisya said...

suka tgk sbb byk gmbr sefamily

Melissa Muklis said...

suka tengok gambar last. soo sweet ye kak. haha

Kakzakie said...

Semuanya sweet tapi entahlah mata kakak tetap suka tengok budak kecik yg satu tu. Tak padan dgn kecik tapi posing kalah abang Shahmi dan Kak Sufiya dia..:)

Puan Awin said...

happy holiday...sweet je...

LYAfrina said...

family yang seniasa comeyss

hainom OKje said...

Cantik cantik......suka suka, i loike....baju biru kena dgn air biru mmg cantik jadinya Izwan ....anak anak pun cute

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang