thumbnail

Monday, November 23, 2015

Tinggi Tinggi Si Gunung Kinabalu


Pelan-pelan je la update..dengan tak pandai lagi pakai android, dengan line tak ade.

Kami ;)

20 comments:

Nieyl said...

Hihihi...
xpe kak...janji update..huhu

Jueliza Jamani said...

update kat IG bnyak2 yer izwa.. aku nak tgk tempat kat sana.. tak pernah sampai lagi.. tgk pun jadi lah.. hehhehe

Nurzakiah Hanum said...

syoknya

Kesuma Angsana said...

very nice pic ni he3

Mrs Puex said...

mcm kt studio.. subhanallah cantikk sangat..

Eiqa Almond said...

eiqa tak pernah lagi pegi sabah, teringin nak pergi

ain.ya.nun. said...

Wowwieee, baru google2 cerita ke KK, terus si wa post. Ok, kita sabar menunggu untuk update seterusnya =)

el said...

cantiknya gambarrrr
happy family

Fiza Rahman said...

Tak per lah. Tgk gambar pon dah fefeeling kat sana.

Inani Hazwani said...

Bestnyaaaa dapat gambar berlatar belakangkan Gunung Kinabalu :D

HeNRieTTa JoSe said...

rindu kinabalu....

PS : Tinggi tinggi gunung kinabalu, tinggi lagi sayang sama kamu, biru biru hujung kinabalu, tengok dari jauh, hati saya rindu....

Kakzakie said...

Wah..wah.. dah cuti-cuti Malaysia ye:)
Hey adik! Asal ada abah aje nak berdukung.
Berdirilah macam kakak/abang tu haha...

Falsya said...

cantiknyeeeee scenery belakang tuhhh...

Julia Johari said...

Tempek sekeping pun jadilah kak...suka sgt tgk KK...cantik!

NUNU EERA said...

cantiknya pemandangan.. dan org2 dlm gmbr ni.. :)

wan muliani said...

besttt! rindu nak pergi lagii sok sokk

adianiez AIDA said...

cantik !
perfect picture :)
happy family.

hainom OKje said...

Cantiklah gambar ni...match dengan gunung hihi....

Kira Sakura said...

terasa sejuk2 besi kat sana tu lagi hihihi. air dia subhanallah macam ais!!!! kan kak?

Amanda Suria said...

cantiknya background tu Izwa.....ya allah....nanti bagi details homestay please...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang