thumbnail

Wednesday, November 11, 2015

WW : Yorkkkk Kerja!


senyum ;)

Ni aktiviti..dah la berat kene plak buai laju-laju. Kurus kaki mama kau dik..thehehe...

Sebab rase comel harus share kat sini.

Ha..ha..ha...giler cantik wehhh camera hp Samsung nie! Bagus jugak la Eady amikkan hp untuk aku yang kaki selfie..Eh aku ade cerita ke pasal hp baru dari Eady nie? Takde eh..nanti la aku cerita. Tunggu tau ;)


13 comments:

Nieyl said...

Hahaha...apa nak kisah kak..
comel ke idak ke...yg penting confident post..hihihi...:P
wah² sesuai sgt la abg eady bagi hp tu kak..akk sama ngan nieyl kaki selfie..haha..xleh nak buat apa laaa....

Julia Johari said...

Haaaaaaaa flawless...jimat bedak tau kak hehehhe

mama tisya said...

hp baruuuu...nanti share ye

Zaza Abdul Latif said...

janji KAU TAK LETAK HASHTAG NO FILTER!! muahahaha

Hanis Azla said...

as-salam izwa..

oh.. itulah rahsia kaki kecik ya izwa he..he..

Nurzakiah Hanum said...

omeinyaaaaaaaaaaaaaaaaa

Jueliza Jamani said...

cunzzz kawan aku nih.....

Eye_nee said...

Samsung Baruuuuu tuuuuu....hamboiiii....cer citer..cer citer..

Melissa Muklis said...

waw.. hp baru yer kak.. haha piwitt sikit dekat gambar tu. lawa lah kak. gojesss. ;P

Siti Rohaida Yusof said...

kalau ikut hati malas naik keje hari ni..tapi disebabkan bulan 12 ni nak cuti panjang,terpaksala kan..hua..

Falsya said...

nie yg buat nak tukau samsung gak nie...ipong punye kemere selpie xsantek mcm nie..hehehe

Kira Sakura said...

mama bawak ronda opis ye dikkkkk

hainom OKje said...

Mmg cantiklah gambo dia Izwa...
Sukalahkan...hihi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang