thumbnail

Friday, December 04, 2015

Sakit Hati Kita Ni Wakkkk!!


Mau tak sakit hati dan jiwa..entry semalam dia delete dengan guna jari gemuk dia tuh! Haish..rase nak kunyah kunyah je pipi tuh! Punyer la berejam nak siapkan entry semalam seminit jek dia delete. 
Grrrrr kunyahh budakkkkk~

Eeeee..geram tengok muka tuh!!

Haishh....

Apa boleh buat?? Nak kunyah kangggggggg abah dia marah..meh kita gomol chiummm chiummm dia sampai dia nangis!!! Grrr~

Dah la mulot tu pandai cakap sangat sekarang nih! Sebelum naik kapal terbang sibuk laaa cakap "adek nak aik apal ebal oleh?oleh bah?oleh bah?" pot pet pot pet...
Dah naik kapal terbang dia bantai tido sampai la touchdown! Keluar kapal terus jerit " adekkk nak aikkk apal ebannnnggggggg!!" Pulakkkk...*tepukdahi!* sakit hati kita wak dengan awak ni..heh~

20 comments:

Kakzakie Purvit said...

Meh sini kakak tolong kunyahkan budak satu ini
Memang best kalau dapat:)

aizamia3 said...

kite pun pakar dalam mengunyah ni.. kita pun geram je tengok kegebuan anak kite dak Nuha.. ekekeke..

Hanis Azla said...

As-salam Izwa..

Meh sini nak tumpang gigit pipi bulat dia tu.. he..he.. comel sangat dia ni tau..

ain.ya.nun. said...

Haha. Ingatkan siapa yang buat dia sakit hati, rupanya si kecik tu. So memang tak boleh buat apa lah!

Fiza Rahman said...

Laaaa...dik mokkkk...aunty tak sempat lagi baca entry tu. Nak tolong kunyah gak boleh?

Bertabahlah. Kalau rajin sila lah taip balik ☺

mama tisya said...

hah kunyah jgn tk kunyah hehehe...bertabah la entry kene delete...slamat menaip blk

Sidratul Muntaha said...

ehehehehe
kemam pipi dia sikit!!
mmg sakitt ati kite jugak..
ahaha

Nieyl said...

kalau nieyl,x sampai hati nak kunyah²...sebab gebu benooorrr..geram aunt nieyl nie...

Shahida Dzulkafli said...

Comel sangat nie.. kalau nak tolong cubit2 pipi tu boleh.. hehehe..

Mrs Puex said...

janganlah kunyah..
kesian die..

telan seketul seketul jeee.. lagi besttt...
biar die dok dendiam dlm perut mama..


hahahahaa...

adik mok,, adik mokk..

Amanda Suria said...

comel...hahahaha.....si qhaira lagi best...dia main hp akak...pas tu x sedar dia pi call org..ntah sapa2 dia call..pas tu whatsaap pun sama gak...adehhh

Zaza Abdul Latif said...

hahahhaha.. nasib kau lah Mak dapat anak jari gemok!
senang.. sekali picit je gone terus.. hahahhahaha

Falsya said...

hahahaha..comellll jer tauuu..xpe nnt ckp ngan ibu, ibu kumpul duit dlm tabung bawak adik naik apal ebang yeee..hehehehee

hainom OKje said...

Hihi.....budak baye ni mmg sedap digomol Izwa.....kanģ mengekek ngekek dia ketawa hihi....

Terdelete entry? Mcm maklah hari tu....

el said...

kita pun geram kat awa
awa comey sgt
nti awa delete lagi ok
haha

Inani Hazwani said...

Alahai, bertabahlah kak. Hehehhe

Kira Sakura said...

muahahaha tak tau la nak tolong gelak ke tolong nangis ni mama. bertabahlah mama hihihihi

Yana Libra said...

haha...comel sangat!

Akak Kembang said...

hehehehe....tahun dpn naik lg ye dik comel

Siti Yang Menaip said...

ehehe kunyah kak jangan tak kunyah =P
geraaam nyaa pandai daa dia cakap.. hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang