thumbnail

Friday, February 19, 2016

Aku La Paling Cantik Ketika Ini!!


Cantik kannnnn kak ton??

Ha..ha..ha..ha..buka folder kekonon nak delete mana yang tak berkenaan sekali terpandang gambar ni harus lah rasa TERsangat cun ketika ini! Mua..ha..ha..

Mesti korang terimbaukan mase ni pakai tudung sekolah macam mana kannnnnn?? Untung weh budak sekarang tudung ade soft awning la awning keras la syria la jadi terletak cantik jek tudung! Ko bayangkan kalau anak-anak sekarang pakai tudung macam aku dulu tuh? Ha..ha..ha..tak kerlas uolls!~ Bapak la buruk aku dulu! Ha..ha..ha..sakit perut aku tengok gambar sendiri! Huduh kot.

Ya Allah apa la dalam fikiran aku kan time nie? Kenapa masam sangat muka aku nie?? Yang aku tau abah aku gigih laaaaa bawak pegi kedai gambar amik gambar buat kenangan uolls..nahhh sekarang mendapat la korang tengok gambar aku zaman huduh nie..ha..ha..ha..
Yang aku tau aku sakit jiwa sebab kene paksa pegi sekolah sedangkan aku nak duduk rumah dengan opah dengan atuk sebab atuk ade kedai! Ade aiskrim banyak wehhhh..kalau dulu kita orang kene marah je dengan mak bapak masing-masing memang opah atuk la penyelamat kita orang! Ha..ha..ha...

Ye la dulu rumah arwah opah atuk aku ni penuh dengan sepupu sepapat dah tu tau je la kan perangai masing-masing biler dah duduk beramai-ramai nie! Main rounders la main bola cop la main bola tin la! Tak main laaa main teng teng tuh...hu..hu..hu..tak extreme uu..balik hidung berdarah-darah lepas kene bola tenis tu takyah citer la memang mendapat lagi la balasan! Ha..ha..ha..ehhh seronok la zaman dulu! Zaman sekarang..hmmmmm..malas nak citer ;)

Atuk kiter orang Jawa Johor, Opah kiter Jawa Perok. Kalau nak cakap hal rahsia mesti ngomong jawa!

Ehhh...kiter rindu laaa dengan arwah atuk, arwah opah! Al-fatihah buat mereka..rindu nak makan dengan opah rindu nak makan ais krim atuk! Atuk kiter garang tau dengan anak-anak dia tapi dengan cucu kemahin mewah kita orang tauuuu..nak lari rumah? Lari je pegi umah opah atuk confirm makan lebih dari cukup..he..he..he...

Ehhh..lari topik sangat nie!! Ha..ha...ha...tapi paling penting aku la terpaling cantik terpaling perasan cantik ketika itu!

19 comments:

Nurzakiah Hanum said...

comelnyaaaaaaaaaaaaaaaaa

Norhayati Mohd Isa said...

Hihihi memang comel izdwa :)

anyss said...

Assalamualaikum,
memang chumil punnnn
muka suci jeeee

Fiza Rahman said...

Huduh mendanya. Kan comel tu ☺☺

alia farhan Said said...

jemput join GA di blog kami

Cik Itah said...

comel je akak :)

Zaza Abdul Latif said...

muka kau bukan memang selalu tension je ke?/ hihi
tapi gambar tu tetap comel
Alfatihah kepada tok & nenek kau..

Nabila Syifa said...

Comeynya gamba kecik2

Kak Nieyl said...

Yang pertama skali..memang cantik kakak time kecik²..
yang kduanya..nieyl terkenangan zaman dedulu...
terasa sgt pentas masa itu berlalu...kini dah nak masuk umur 28thn...
Al-fatihah untuk atuk ngan opah akk..

Mrs Puex said...

seiras muka dik mok aaaaa...

hehehee... memang comel..kitekan tadika sesama... eyh!!!

tapi kite suka panjat tiang speker kt surau tu..hahahhaa!!

Najwa H said...

alolo comeyyy jek

tu la.. dulu2 pesen tudung mmg sepesen je.
kalau lain pun jenis kain haha..

el said...

alaaaa geram nya tgkkk
alaaaa skrg x bape nak geram
okbai

Nora Karim said...

Muka suci masa kecik2 kan...?! Hahahaha... kenang masa zaman sekolah mmg tak boleh dilupakan... huhuhu moga roh atuk dan nenek ditempatkan bersama org2 yg soleh... amin...

Nurhidayu said...

Ala..comellll

Siqah Hussin said...

serius.. zaman sekolah dan kanak-kanak amat dirindui..

Akak Kembang said...

hehehehe...kak ton memang cun lah...rindu kat arawah atok ngan nenek kan

hainom OKje said...

Awak sebelah kanan kan Izwa....alolo comeynya. Awak ada iras neneklah Izwa ye, serious tau...
Suka tengok arwah atok, nampak happy betul...Alfatihah utk mereka...

Mas Zull said...

assalamualaikum izwa...yer la tomeyyy nyer die..;)

Kira Sakura said...

Hahaha kannnn dulu jenuh la. Skarf pun tebai kemainnnnn xde nk nipis2 mcm skang ni haaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang