thumbnail

Saturday, February 20, 2016

Printcious – Precious Gifts From Your Heart | Hadiah Dari Hati


Ni nak cerita pasal kalau korang nak cari hadiah buat seseorang, tak kire la untuk suami ke mak ke bapak ke kakak ke adik ke bff ke nahhhh kat Printcious adalah hadiah dari hati tau! Kenapa aku cakap dari hati? Korang tengok tagline dia pun dah tau "Precious Gifts From Your Hearts" gitu~ 

Korang tak suka kalau hadiah orang lain dari lain? Kalau aku, suka sangat! Aku rase la kan hadiah aku dapat dulu pun dari Printcious ni! Sampai ke sudah takde orang mengaku tau..jahat tauuuu buat aku tertanye-tanye ;)

So tak lama lagi nak musim cuti sekolah, kan cuti sekolah kan sinonim dengan musim orang kawin! Haaaa ni lah masa nyer kalau nak bagi hadiah lain dari lain tau~ Dengan Printcious korang boleh order, boleh create ikut yang korang suka dan pos je terus ke orang yang berkenaan tau! Mudah kan?? Sangat mudah dan istimewa.


Dengan Printcious ni ade banyak pilihan hadiah yang korang boleh pilih. Antara nyer bantal, t-shirt, cawan, mousepad dan macam-macam lagi lah! Korang mesti suka tau sebab kalau kiter hadiahkan mousepad kat orang confirm hari-hari orang tu tengok sambil buat keje..sweet sangat! Ni la yang aku rase hari-hari :) sambil gerakkan mouse sambil tengok..ehh suka! He..he..he..

Pilihan hadiah yang ade..best nyer!~

Tapi musim orang kawin ni korang bagi la hadiah lain dari lain! Contoh nyer macam yang nie la..korang pilih seramik tiles supaya orang kawin tu boleh letak kat rak tv ke kat almari kaca ke..wahhhh gitu!

Nanti datang la ye kenduri kita orang tau..hi..hi..hi..

Cantik kan? Cantik sangat tauuuuu..suka! Kalau aku dapat aku suka sangat rase terlalu istimewa tau. ;)

Best kan?

So korang inilah masa nyer! Nak bagi mase anniversary boleh nak bagi mase birthday boleh korang pilih dan deko sendiri hadiah tu tau..ehhh suka lah! Aku paling suka benda-benda sweet tahap potong kaki nie..hehehe..suka sangatttttt~

Kalau korang pun dah tersuka boleh la ke website Printcious nie. Confirm rambang mata.
Nahhhh link.


Kalau tak caya sweet ke tak korang boleh baca kat entry aku nie! Sweet sampai tahap potong kaki tau! Suka giler~ korang pegi la buat cepat, deko, order dan pos! Senang.

11 comments:

aizamia3 said...

Memang sweet Idzwa... ai is suka.. hehehe..

Nora Karim said...

Cantik... boleh customize...

wanmulianidotcom said...

Thanks for info, kalau dah ada contoh print out casing phone bgtau ye... cuba customize jugak tp risau nampak kualiti pecah-pecah...

Inani Hazwani said...

Macam2 ada dekat sanaa. Rambang mata jadinya. Hahaha

Nurhidayu said...

Menarik

Mrs Puex said...

teruja kann??? heheee...

Akak Kembang said...

macam best jer

hainom OKje said...

Kusyen tu cantik jugak tu kalau nak buat gift

el said...

dpt gak..tp xtau lah sempat ke x buat ni hehe
tahniah!

Kira Sakura said...

Nk buat la time besday tok laki nt hihi

Kira Sakura said...

Nk buat la time besday tok laki nt hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang