thumbnail

Thursday, March 24, 2016

Tarik Rambut Keluar Tudung!




Kalau ade icon tarik rambut tu dah lama aku buat sampai terkeluar dari tudung!!
Okey sekarang aku terus WW dari semalam sebab dah speechless sangat. T_________________T

Urut dada la aku nanti lepas tengok markah kertas ujian anak yang bakal dapat mingu depan.


26 comments:

Qhaifa Nur said...

nasib baik syahmi gitau idzwa...

mama tisya said...

baik sgt syahmi

akish ali said...

hahahahha..comel sgt syahmi ni...dgn mama2 sekalii comel..=)

JMR said...

Abg Syahmi mmg luar biasa..semoga dia diberkati atas pengorbanannya..

lieyalatif said...

Allahuakbar....baik sgt ni izwa anak koooo...alahaiiii...

pasni make sure ko bekalkan sebekas pensel heheehehe...jgn pisang berbuah due kali...haru oiiii...lagi2 kene exam akhir tahun ...haruuu biru dibuatnyer oiiii heheheeheh

Kak Nieyl said...

Sebelum tidur semalam ada terbaca status akk kat fb...
syahmi..syahmi...Alhamdulillah awak sgt baik...
tapi awak kena fikirkan diri awak jugak tau...
sabor jela yea kak... :)

eima said...

baiknye hai ... jgn la baik sampai cm tu kan ... sakit jiwa mak ayah tu

Kakzakie Purvit said...

Subhanallah... alahai anak.
Kenapalah Syahmi baik teramat sampai mama kena urut dada sayang..
Beza betullah Syahmi dgn Sufiya..
Macam Izwa dgn En Eady jugalah ni hihi...mana nak tumpah kuah kan..kan...:)

Nurhidayu said...

Adeh Syahmi..baikknya anak...

Hariz lagi best Wa..siap bawa balik kertas Sains dia..blh plak dia bgtau yg kawan2 bawa balik dia pun bawa balik gak..sabar je la..mcm tak pernah periksa je

Yana MIB said...

ya ampunnn sabar je laa nak oii...klu sy pun urut dada patpuluhpathari...haha bertabahlahh kak...

Eye_nee said...

Alahai anak....baik sgt ni....pandai2 lah ko kasi tahu dia apa yg patut beb pada masa akan datang..bg dia itu satu pergorbanan dan pertolongan...itu sgt tulus dan dlm waktu yg sama dia sendiri yg kerugian...Kasihan Syahmi....

anyss said...

Assalamualaikum,
mulianya hati syahmi
mama kena bangga tau

aizamia3 said...

Oh!Syahmi.. awak memang baik tapi baik awak tak kena pada tempat.. huhuhu..
Moralnya: Sila letakkan pensil lebih dalam pencil case dak Syahmi lepas ni.. ;)

HeNRieTTa JoSe said...

sweetnye abang....tapi kna pantau jugak la kebaikkan dia tu...tkut juga klu ada pelajar nakal yang ambil kesempatan....

NUNU EERA said...

aunty pn speechless syahmi.. xpe mama, die akn do best utk next exam plk.. :)

wahida said...

Allah syahmi! baik sgt ko ni nak oiiii...
bagus anak ko ni nok...mmg sgt baik hati, tapi ko kena ajar dia agar berpada2 jangan sampai org pijak kepala dan amek kesempatan...nnt dia sendiri yg rugi...

aku doakan syahmi beroleh rahmat dari NYA sbb dia terlalu suci...terlalu baik...

skuterlady said...

hehehe... kirim salam kat syahmi ye...tomel sangat dia tu...hahaha

che mid said...

Sekarang ni Syahmi tak terfikir lagi tu. Besar nanti tentu ingat, " Apa la yang aku buat dulu" hi hi.. pi carik balik budak yang pinjam pensel tu..

Inani Hazwani said...

Hai lah abang !

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

hahahha.....tak ley nak komen orang baik selalu begitu..sabar mama ye :P

Siqah Hussin said...

baiknyaaaaa Syahmi. Sangat bersopan dan mementingkan orang lain daripada diri sendiri..

LYAfrina said...

huhu..sabar je la..
klo baca ni, syahmi sebijik mcm fasya jugak.. baik sgt, smpai diri sdri jd mangsa..

Bin Muhammad said...

Hah! Ini maknye kena ajar...Baik biar bertempat,
Ajar Bezakan antara berbuat baik dengan diambil kesempatan... ye!
Hehe...Agak2nye ikut perangai mak atau bapanye masa kecil dulu kot.

Siti Yang Menaip said...

alamak !! kawan pinjam pensel ?? aduuuh..

Noriza Rahman Momma Vogue said...

Anak-anak ni kalau dengan kawan memang tak berkira kan? Cuba kalau dengan adik beradik mesti dah bertarik rambut punya..

hehe, abang syahmi ni bagus orangnya..tak pa la kecik lagi

Kira Sakura said...

adoiiii baik sangat pun payah jugak abang ni!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang